Ihanaa kun pääsen purkamaan angstini siitä kuinka äidin kanssa käveltiin tosi ison julkimon ohi!
Mä voitan teidät kaikki, koska Irlannissa asuessani:
1. Äitini kanssa kävelimme iloisesti Dublinin kadulla kun äitini toteaa että näki juuri hyvännäköisen vanhemman herran, joka on tuttu jostain, ei muista mistä, luultavasti näyttelijä. Äitini väittää vielä tänäänkin että herra virnisti hänelle sellaisella ilmeellä että "sshhhh, älä kerro kellekään." Äitini tajusi vasta noin 1,5v. tapahtuneen jälkeen kuka kyseinen herra oli ja meinasin repiä pelihousuni kun hän ei ollut sanonut mitään silloin! Äitini piirsi hänestä silloin kuvankin ja yritimme kaikki arvuutella kämppisteni kanssa kuka herra olisi voinut olla. Sitten tossa joskus keväällä telkasta tuli joku tosi typerä leffa ja äiti vaan osottaa ruutua: "Se oli toi!" Öö, äiti, se on aikalailla maailmalla tunnettu...Niin hän oli hra. Tommy Lee Jones.
2. Dublinin lentokentällä näin näyttelijä James Cromwellin, jonotti turvatarkastuksiin ihan muutaman ihmisen päästä minusta. On muuten yhtä pitkä miltä näyttää. Näytellyt mm. Babe-possussa farmarisetää.
3. Kollegani otti kuvan näyttelijä Liz Hurleysta joka vieraili jossain jutussa Dublinissa.
Tampereelta tuttua:
-Kummelin sedät, Simo Frangen, Mikko Alatalo ja Veltto Virtanen on Tamperelaisia. Näen heitä useinkin kaupungilla, eli joo, sukua ollaan.
-Näyttelijä Tiina Lymin olen myöskin nähnyt moneen otteeseen Tampereella.
-Teräsbetonin kaverit oli mun kaverin kaverin kanssa samassa lukiossa samaan aikaan. Kun Teräsbetoni esiintyi Euroviisuissa, siellä taustalla oli yksi kikkarapäinen "tanssityttö", eli poika joka välillä heilutti jotain pamppua ja välillä rummutti. No se poika on Pirkkalasta kotoisin, niin kuin minäkin, ja seurusteli aikoinaan minun lukioaikaisen ystäväni kanssa.
Lainaus: Heetteri
- Äitini pappa on ilmeisesti syönyt kalakeittoa Kekkosen kanssa jossain vierailukuvassa tai jotain.
Toi on muuten mun mielestä aika hienoa.
Lainaus: poison
Olinpa 80-luvulla ryyppäämässä Motörheadin Lemmyn kanssa, niiden keikan jälkeen.
Sä oot se ace of spades vai?