Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2008 01:11
Joulu tulla jollottaa, ja tontut vakoilevat ikkunain takaa puuhiamme. Oletkos ollut kiltti? Minä en. Tässä ketjussa voit keventää omaatuntoasi, jos uskallusta riittää!

Tunnustan:
Tilasin tyttäreni koulukuvapaketin, jonka oli tarkoitus maksaa 26,90 e. Kuvat viipyivät peräti seitsemän viikkoa. Pakettiin oli kuitenkin lätkäisty monta ylimääräistä kuvaa, joita en todellakaan halunnut. Lisäksi hinta oli noussut 38,90 euroon. Tästä ************* päätin, etten ota yhtäkään. Tai oikestaan maksa... skannasin kuvat monitoimilaitteeseemme ja tulostin kuvat koko lähisuvulle. Alkuperäiset kuvat lähetin takaisin kuvaamoon.
Anteeksi vaan, kaikki kuvaajat. Oli ihan pakko!

Aina, kun tyttäreni silmä välttää, syön hänen karkkejaan. Mitäs ei itse syö niitä pois! Lainailen myös hänen vaatteitaan salaa, erityisesti kivoja t-paitoja ja sukkia.

Kierrätän joskus joululahjoja, joista en pidä. Ihmisille, joista en pidä.

Aina, kun ei huvita mennä töihin, haen muutaman päivän sairaslomaa. Astman vuoksi saan sitä helposti. "Lomapäivinä" teen mitä ikinä itse haluankaan ja nautin elämästä.

Pummaan vanhemmiltani rahaa tärkeisiin menoihin, joita ei oikeasti ole olemassa.

Jopas olo keveni!
Kirjoittanut: mikke (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.12.2008 11:14
No tunnustan et söin suklaakalenterin tyhjäks aikaa sitten
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2008 11:37
Tunnustanpa minäkin:
-"otin vastaan" rahoja vanhemmiltani ostaakseni satoihin lahjoihin käärrepaperia.
-Huomattuani kaapissa kanelikeksejä ne mystisesti hävisi
-pidän huoneessani koko talon meikkisiveltimiä salaa, ne ovat kuulema nyt lomalla
-suklaakalenterista puuttuu pari luukkua lisää
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.12.2008 12:50

Lainaus: Severana

Aina, kun tyttäreni silmä välttää, syön hänen karkkejaan. Mitäs ei itse syö niitä pois!

Teen tätä äitini suolapähkinöille ja suklaalevyille! Hän vain aina huomaa sen ja siksi hän onkin äiti

Kierrätän joskus joululahjoja, joista en pidä. Ihmisille, joista en pidä.

Olen tehnyt samaa!

Aina, kun ei huvita mennä töihin, haen muutaman päivän sairaslomaa.

Sama!
-Surffaan foorumeilla työaikana, kun ei huvita tehdä töitä.
-Syyllistän usein muita ihmisiä huonosta olostani. Osaan olla aika piikikäs kuin siili jos haluan...
Tuhmuuteni hyvittääkseni olen ostanut kaikille läheisille tosi paljon hyviä lahjoja tänä vuonna
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2008 21:54
Olen ollut viime aikoina liian myöhään netissä, vaikka en saisi. Mutta kun kone on omassa huoneessani, niin sitä on todella helppo olla vain hiirenhiljaa datailemassa... Mutta joo, joululoman jälkeen niskasta kiinni ja kunnon yöunet joka yö, niin eiköhän asiat siitä kohentune
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.12.2008 22:09

Lainaus: die Winterreise

Olen ollut viime aikoina liian myöhään netissä, vaikka en saisi. Mutta kun kone on omassa huoneessani, niin sitä on todella helppo olla vain hiirenhiljaa datailemassa...

Itsekkin istunut koneella yleensä 1-2 asti ja eilenkin meni 4 asti ennenkuin nukkumaan aloin : S
Kirjoittanut: mikke (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.12.2008 09:02
Senkin tunnustan et en aina jaksa mennä kouluun tai sit en jaksa herätä ajoisa kun kello soi! Toivottavasti saan kuitenkii lahjoja sit jouluna vaik en oo ollu ihan kiltti
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.12.2008 19:29
Kiva topic, Severena.

Tunnustan:
- Valehtelen äidille päivittäin tehneeni koulutöitä tai muuta tärkeää enkä siksi vastannut puhelimeen/tehnyt ruokaa/tullut yöksi kotiin/siivonnut/tms. vaikka todellisuudessa olen vain istunut täällä foorumilla tai katsonut leffaa.
- Näpistelen pikkusiskolta ja äidiltä kosmetiikkaa. Kun oma kosteusvoide loppuu, käyn vaihtamassa siskon puolitäyden purkin omaani (käytämme samaa merkkiä), ja sama juttu monien muiden aineiden kanssa.
-"Lainaan" isukin 'säästöpossusta' (=purkki johon hän illalla laittaa taskun pohjalle jääneet kolikot) kahvirahat kouluun.
- Liioittelen ukolleni jalkakivun silloin kun haluan laiskotella. Niin saan hänet passaamaan minua, käymään puolestani kaupassa yms.
- Miehekkeelläni on paha tapa nukkua kännykkä kädessään, ja kun herätys käynnistyy, hän painaa automaattisesti torkkua heräämättä. Usein, kun haluan nukkua pidempään, saatan ottaa puhelimen ja sammuttaa herätyksen kokonaan, laittaa sen takaisin hänen käteensä ja syyttää sitten häntä kun heräämme liian myöhään.

Luoja, olen hirveä valehtelija.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.12.2008 22:04

Lainaus: BronzeRain

- Liioittelen ukolleni jalkakivun silloin kun haluan laiskotella. Niin saan hänet passaamaan minua, käymään puolestani kaupassa yms.

Kais miehes lukee kaikki kirjoittamasi viestit tältä foorumilt a
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.12.2008 23:48
- Lintsailen silloin kun masentaa, kaikesta muusta paitsi töistä.. Sinne menen vaikka sairaana (koska koen sairastelun uhkana työlleni)...
- En pidä joulusta, se ei ole mielestäni juurikaan kristillinen, ihmisten tekopyhyys ja omahyväisyys ällöttää, mutta ruoka kelpaa...
- Tunnen häpeää lukiessani mangaa, tämä johtuu ernuista.
- arvioin ihmisiä kokoajan ulkoisen olemuksen perusteella, vaikka en pidä siitä että ihmiset tekevät niin... Toisaalta olen aika usein oikeassakin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit