Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.02.2009 13:48
Kaikki on loppujen lopuksi puhdasta minulle. Ei ole syntejä tai tunnustuksia. En usko että jokin asia on syntistä tai tunnustettavaa maailmassa. Olen tehnyt monia asioita mitä uskoisin monien jättävän tekemättä koska sellaisia asioita ei vain kuulu tehdä. Mikään inhimillinen ei ole vierasta minulle ja kaikki asiat ovat inhimillisiä mitkä tulevat vastaan elämässäni.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 01.03.2009 01:42
No niin... Jätin sitten kaverit laulamaan karaokea räkälään ja valehtelin niille meneväni kotiin. En mennyt. Menin Mokoman keikalle, yksin. V*tun luuserit, mitäs ette ymmärrä hyvän musiikin päälle! Tästä saan varmaan palautetta muutaman tunnin päästä, koska törkeästi soitin yhden paikalla olleen kaverini taksikuskimiesystävän (viikon yhdyssana) kyyditsemään minut keikalle!

edit. Eipä tullut kuitenkaan sanomista. Melkein petyin! Eikä mulla tietenkään mitään v*tun luusereita ole kavereina, vaan ihania ihmisiä ovat kaikki.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 02:11
Varastin kengät kirpputorilta, laitoin ne kyllä kassalle, mutta huomasin vasta kotona ettei niistä otettu hintaa. En lähtenyt oikaisemaan asiaa.
Kirjoittanut: CuteCadaver (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2009 19:21
Poikaystävä yllätti tuossa viimeviikolla kuuntelemasta youtubesta Lady Gagaa.
O___O
Jestas....
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2009 13:13
pakko myöntää että minä se olin kekä laitto opettajan pöytälaatikkoon kyyn...vaan olisitte nähneet sen ilmeen kun se rupesi kaivamaan pyyhekumia laatikosta ja siellä olikin kyy...onneksi se ei ehtinyt purra opettajaa.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2009 18:03
Vaihdan joskus kirppiksellä hintalappuja vaikkaen ostaisikaan niihin kuuluvia vaatteita. vaihdan enimmäkseen halvempia kalliimmiksi ja kalliimpia halvemmiksi. I'm so evil...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2009 04:19
Täten tunnustan että huijasin muutamaankin otteeseen kun pelasin pikkuveikan kanssa vanhaa kunnon Monopolia (lautapelinä). Se pikku teinarihan olisi jo voittanut mut muuten jos en ois huijannut, joten tarkotus oli hyvä. Minun kannalta.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2009 22:54
Jaahas, olen taas ollut täysin moraaliton ja huono äiti. Koska minulla on tänään vapaapäivä, niin päätin sen kunniaksi, että sellainen pitää oleman myös ainokaisella lapsellani. Niinpä sitten heti aamusta soitin lapseni kouluun väittäen hänellä olevan kivuliaan korvatulehduksen, vaikka hän on luonnollisestikin täysin terve. Lapsiraukka, mitäköhän hän selittää maanantaina koulussa, jos ope kysyy vointia? Olisi varmaan ollut helpompaa pyytää vapaata, mutta kun en jaksanut kerjätä. Noita omia vapaita (luvallisia) on vietetty jo ihan tarpeeksi tämän kouluvuoden aikana. Kaiken huippu on tietysti se, että olen itse tehnyt töissä tänäkin vuonna monta ilmoitusta vanhemmista, jotka eivät päästä/laita/tuo lapsiaan kouluun, vaikka lapsella ei ole mitään varsinaista syytä olla poissa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.04.2009 09:40
Naurakaa vain - minä ja pikkusiskoni rakastamme katsoa Barbie-leffoja! Ihanaa hömppää lapsuuden barbie-faneille. Varsinkin jouluisin yksi on must.

Ja mehän olemme 20- ja 17-vuotiaat....
Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2009 18:41
Tulipa mieleen tämmöinen juttu;

Kun tilasin ekaa kertaa lukiokirjoja lukion ekalle, niin jostain kumman syystä en tilannut ruotsin Grammatik (kirjoitetaanko se noin?)-kirjaa. Kaikki saivat tämän kirjan samaan aikaan koulussa vähän myöhemmin koulun alkamisen jälkeen kun kirjat saapuivat myöhässä. Luulin tilanneeni kirjan ja sitten kun niitä jaettiin, niin otin yhden. Noh, kotona sitten huomasin, etten ollut tilannutkaan koko kirjaa edes ja seuraavana päivänä kuulin, että joku oli jäänyt ilman kirjaa. En kehdannut mennä palauttamaan kirjaa, eli sain sen ilmaiseksi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit