Gootti.net

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2009 17:38

Lainaus: pimeyden_hehku

PIDÄN REGGAESTA JA CRISTAL SNOWN MUSIIKISTA!! xD

Oih, Cristal Snow on kyllä aika... .. ehkä tämä kuuluu sinne musiikilliset perversiot töpöön mutta tulipahan vain mieleen... *krhm*
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2009 22:07
Tunnunstan että olen varastanut kaveriltani yhdet ihanat pitkät sukat. Mutta eipähän ole tullut niitä minulta kysemään
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2009 23:27
Pihistän usein äidin antamista bussirahoista ylijäämät omaan taskuun. Kahden vuoden jälkee olen mystisesti rikastunut ja nyt säästöpossu on niin täynnä, ettei enempää mahdu. Onneksi suurin syy tässä on kuitenki se, että äiti päätti päästä hiluistaan eroon ja antaa pussillisen senttejä. *krhm*

Keksin myös kämäsiä tekosyitä miksen menisi kirkon penkille tai en lukisi äidin tarjoamia kristillisiä nuorisolehtiä. Sinänsä ketuttaa oma käytös, mutta kuneivaanjaksaisvaivautua.

Ei enempää nyt tule mielee~~
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.02.2009 00:00
olen varastanut joskus pikkuskidinä vanhemmiltani rahaa ja ostanut sillä karkkia (onneks meil ei oo mitenkään köyhä perhe )
jos pöydällä on jotain herkkua, se on "minun"
olen äärimmäisen pervo mieleltäni vaikka en sitä ulkoisesti välttämättä näytäkään
olen tuhlannut hurjasti rahaa äidin tililtä eBayn avulla, kysymättä välillä edes lupaa
olen hyvin laiska, istun koneella 24/7 enkä omista elämää
en lainaa rahaa kenellekään (paitsi ehkä joilleki joista oon varma et maksaa takas) saatan kyl jotain pieniä summia antaa pois (jotkut ei edes tajua lainan ja lahjan eroa )
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 25.02.2009 08:31

Lainaus: Und3ad

olen äärimmäisen pervo mieleltäni vaikka en sitä ulkoisesti välttämättä näytäkään

Minäkin olen kaappipervo!!

.. eikun.. hups...

*takaisin kaappiin*

edit:

Niin ja itsekin olen pöllinyt rahaa perheeltäni kun olin pieni enkä tajunnut mikä on muiden ja mikä omaa ._.' Nykyään on vähän eri moraali sen suhteen miten muitten omaisuutta kohdellaan, onneksi..
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 17:55
Myös minulla on sellainen näköjään perinaisellinen ostella kaikkea kivaa mieheltäni salaa, piilottaa ne ja sitten vähän ajan päästä ottaa esille ja sanoa, että onhan tämä nyt jo ollut vaikka kuinka kauan. Ja jos joku tulee postissa ja mieheni on ehtinyt nähdä kuoren, sanon, että se on joku äidin nukketalojuttu, jonka hän on tilannut minun nimelläni ettei isä saisi tietää. Avaan kuoren sitten vessassa tms. ja kuljetan tavaran salavihkaa piiloon. Minulla on nytkin n. puoli vuotta sitten ostettu jalokivi, pari paitaa ja kirjaa piilossa.

Voi ei, olen paha ihminen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.02.2009 21:06

Lainaus: TaruinenAave

Myös minulla on sellainen näköjään perinaisellinen ostella kaikkea kivaa mieheltäni salaa, piilottaa ne ja sitten vähän ajan päästä ottaa esille ja sanoa, että onhan tämä nyt jo ollut vaikka kuinka kauan.

Minä teen samaa, mutta äidilleni. Ukkoni ei voi syyllistää kun itse kokoajan tuhlailee.

Täytyy myöntää, että usein kun olen kotona käymässä, "lainaan" isukin säästöpossusta (=purkki, johon hän säilöö taskun pohjalla pyörivät pikkurahat) euron ja kahden euron kolikoita. Ei hän tähän päivään mennessä ole vielä huomannut.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 21:09
Here we go again. Taas sitä riennetään juopottelemaan vaikka piti lopettaa vähäksi aikaa. Mutta minkäs teet kun kaveri haluaa tarjota remonttikaljoja niin pitäähän ne juoda pois kuleksimasta.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2009 21:17
Mitähän näitä olisi.. Pervoudesta tuli mieleen, että ajattelen lähes kaiken mahdollisen kaksimielisesti, ja tästä syystä virnistelen välillä typerännäköisesti yksikseni. Pelkään jumalattomasti vähän kaikkea, etenkin sosiaalisia tilanteita, hissejä, metroja, asiointia kaupassa/kirjastossa jne. niin, että joutuu kysymään myyjältä tai muulta vastaavalta apua. Pelkään myös lääkäreitä, jopa otikkoja.

Tykkään teinimetallista. CoF, Dimmu, Nightwish, kaikki vastaava, jota tr00-metallistit pitävät teinien massaihkutusmusana. Entä sitten, mutta kun mä tykkään! Tykkään myös Leijonakuninkaan soundtrackista, jota kuuntelen YouTubesta suomeksi, enkuksi, norjaksi ja saksaksi.

Olen utelias. Koulussa usein näytän kuuntelevan ämpeetä, mutta kun haluan kuulla tietyn keskustelen, painan vaivihkaa pausea. Feikkaan kuuntelevani musaa, mutta oikeasti salakuuntelen häpeilemättömästi.

En ole maksanut puolestakaan siitä musasta, jota koneellani on. Olen jumalattoman laiska. Vihaan liikuntaa. En omista elämää. Olisin mieluusti kaiken vapaa-aikani koneella (jaa miten niin olisin?) Arvioin kanssaihmisteni vaatteita ja ulkonäköä. Mielestäni ruotsi ei ole mitenkään ruma/vaikea kieli.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2009 12:54
Minä taas pidän jazzista ...ja Alice Cooperista.

Olen lisäksi puolittain kähveltänyt paikallisen partiolippukunnan rahoja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit