Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.12.2008 19:57

Lainaus: Berzerker

Tunnen häpeää lukiessani mangaa, tämä johtuu ernuista.

Tälle repesin ihan totaalisesti, ei hyvät ihmiset...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.12.2008 20:25

Lainaus: mikke

Senkin tunnustan et en aina jaksa mennä kouluun tai sit en jaksa herätä ajoisa kun kello soi!

Siirrän joskus tarkoituksella herätystä tunnin eteenpäin ja "nukun vahingossa pommiin"
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: pimeyden_hehku
  • Lähetetty: 12.12.2008 23:21
-meinasin kerran hypätä parvekkeelta alas (joo naurakaa vaan)
-valehtelen vanhemmilleni lähes päivittäin mm. koulunkäynnistäni ja menoistani
-en ole tehnyt läksyjä melkeen kahteen vuoteen (uskokaa tai älkää)
-esitän aina iloista ilopilleriä, mutta oikeasti minulla menee aika p@skasti
-olen ihan tosissani harkinnut itsemurhaa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.12.2008 20:27

Lainaus: Unholysacrament

Kais miehes lukee kaikki kirjoittamasi viestit tältä foorumilt a

Ei onneksi käytä foorumia. Nooh, kyllä hän tietää että huijaan, mutta ei hän tiedä milloin huijaan ja milloin olen oikeasti kipeä. ;D Tosin tuota herätys-huijausta hän ei tiedä... O-oh...
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.12.2008 18:18
Olettepas te kamalia, jotkut syö toisten karkkeja salaa ja toiset saa häpeää mangan lukemisesta.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.12.2008 22:24
En osta vanhemmille, sisaruksille enkä edes parhaimmille kavereille joululahjoja!

Tästä ihan tosissaan tulee joka joulu aivan kauhean huono omatunto.. Mutta kun ei mulla koskaan ole yhtään rahaa mihinkään.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.12.2008 22:32
Ostan aina ukoltani salaa vaatteita ja kenkiä. Sitten kun hän kysyy jostain uudesta että millos tollasen oot hankkinu "joo tää on vanha, en mä edes muista millon oon ostanu tän". Menee läpi ainaki vielä.
Ja herkkujakin käyn salaa ostaa.. ja piilotan niitä.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.12.2008 00:22

Lainaus: BlackBird

ja piilotan niitä.

Syömällä?
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Mystification
  • Lähetetty: 21.12.2008 00:59
Tänä vuonna pukki ei tuo lahjoja, olen ollut tuhma:

- Kirpputorilta muutamaankin otteeseen on joskus löytynyt joku himoittava vaate tai asia, jonka hintalappu on kuitenkin hukassa. No, usein sitten etsiskelen jostain toisen pöydän tavaroista sopivan kuvauksen ja tietysti mahdollisimman edullisen hinnan omaavan lapun, jonka liitän vaivihkaa siihen laputtomaan.

- Yritän salakavalasti lihottaa pikkusisaruksiani. Aina kun heitä tulen vahtimaan ja pistän ruoan nenän eteen, leipien päällä on 2cm kerros voita. Hehe. Mutta syystä, kaikki kolme on ihan jumalattoman avuttoman kokoisia, paljon ikätovereitaan pienempiä tikku-ukkoja. No ei ihme kun elävät muroilla.
Ja tähän samaan syssyyn liittyen, olen sukupuolirasisti noiden sisarusten suhteen, hemmottelen sisarta, veljet taas on omassa arvossaan.

- Olen vannonut etten käytä huuhteluaineita pyykinpesussa, ekologisista syistä. Salaa kuitenkin sen teen. Ja pesuainetta pistän aina täyden pesupallollisen, jonkin sortin neuroosi, en vaan voi jättää sitä puolilleen edes vajaalle koneelliselle.

- Kissa on dieetillä, (se ei ole vielä läheskään täysikasvuinen, eikä niin lihava että se haittaisi niveliä ymv.) ihan vaan ettei se saa roikkomahaa. Mutta ei sen lautasen kokoisia silmiä aina voi jättää anoviksi, joten muroja sekä ties mitä kissannappeja sille lennähtelee vannomisista huolimatta. Damn me.

- Tälläkin hetkellä pihtaan paria velkarahaa ja yritän uskotella perijälle että olen jo maksanut. Kyse ei ikävä kyllä edes ole pienemmän pään summista.

- Ja niitä pieniä valkoisia valheita on tullut jaettua tänä vuonna satoja.
Tänäänkin kehuin yhtä ihmistä aivan syyttä, olisin voinut nauraa vahingoniloisena, mutta kehuinkin.

- Pari ihmistä on saanut ihmetellä minne joulusuklaat on hävinnyt. Vaikea arvata.

Muoks, sanan salakavala kirjoittaminen tuottikin vaikeuksia.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BlackBird
  • Lähetetty: 21.12.2008 01:36

Lainaus: Unholysacrament

Syömällä?

No vaikka niinkin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit