Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2009 19:28
Hmm.

Olen jättänyt paljon ihmissuhteita sitomatta kun en ole halunnut pyytää ihmisiä näkemään ettei minun elämässäni ole oikeasti mitään jännää, olen yrittänyt omalla yksinäisyydellä luoda muille illuusion mielenkiintoisestä elämästä.

Olen valehdellut kaverilleni olevani myöhään töissä, kun en ole jaksanut hoitaa hänen lastaan.

Olen esittänyt huonoilla treffeillä kiinnostunutta..

Esitän exälleni vahvaa ihmistä, vaikka nukun yksin kotona kahden peiton alla haaveillen uudesta rakkaudesta.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2009 10:13

Lainaus: Sistermoon

ettei minun elämässäni ole oikeasti mitään jännää, olen yrittänyt omalla yksinäisyydellä luoda muille illuusion mielenkiintoisestä elämästä.

Lainaus: Sistermoon

Esitän exälleni vahvaa ihmistä, vaikka nukun yksin kotona kahden peiton alla haaveillen uudesta rakkaudesta.

Hmm...oletko sinä minä?
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2009 16:53
Nukahdin eilen hammaslääkäriin. Uijui. o.O
-Ja vaikka olen ehkä nuorimpia foorumin käyttäjistä, uneksin usein iltaisin tulevaisuudestani; sen tulee sisältää kaksi iloista lasta, valkoinen omakotitalo järven rannalta, matkustelua, rauhaa ja rakkautta. Ja ennen kaikkea, joku jonka kanssa jakaa tuo kaikki! Haaveeksi tuo tulee varmaan jäämäänkin, harmi vain.
-Pääsiäismunia oli pupun tuloa edeltävänä iltana suuri korillinen, mutta aamusella jäljellä olivat enää Kinder-munat. Minähän ne söin, nopeuttaakseni munien piilottelua veljeäni varten.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.04.2009 13:41
- Olen kaamea kyylä. Stalkkailen ihmisiä netissä ja joskus olen kirjautunut toisen tunnuksilla sisään , saadakseni rauhassa nuuskia ympäriinsä.

- Kuolaan fiktiivisen hahmon perään.

- Nautin siitä jos onnistun saamaan muut tuntemaan alemmuudentunnetta
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.04.2009 14:32
syön kaikkien karkit. piilottakaa ne,älkää jättäkö minua kotiinne yksin. Taino,enimmäkseen sellaisten jotka tunnen erittäin hyvin joka tekee siitä vielä kamalampaa. mutta ahmatti olen.

sovin usein päällekäin menoja ja valehtelen toiselle kaverille koska en kehtaa sanoa sopineeni jo toisen kanssa. aika typerää.

lintsailin puoli vuotta koulusta eikä edes erotettu.

salainen intohimoni on piirtää toisten tekemiä kuvia uudelleen. en julkaise niitä missään omatekeminäni ja jos joku kysyy kerron kyllä etteivät ole alkuperältää minun. mutta silti.

valehtelen joskus isälleni miksi haluan rahaa. ja vien yleensä kaikki sentit jotka löydän lojumasta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2009 22:20
Varastin tänään vahingossa teatterilta tussin. Siivosin puvustoa ja kirjoitin laatikkojen kylkeen paksulla mustalla tussilla mitä ne sisältävät. Laitoin sitten tussin taskuuni, ja unohdin viedä sen takaisin paikoilleen. Huomaisin vasta kotona että se oli edelleen taskussa. Oh noez.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2009 16:09
Aamulla bussille mennessä jouduin kääntymään takaisin kun unohdin takkini(jota en sitten käyttänyt). Menomatkalla olin ohittanut naapurini, joka takaisin tullessani kysyi, jotta mitä unohtui. Jonkin oudon oikun vuoksi vastasin että bussikortti se sinne kotiin oli jäännyt. WTF?! Kortti oli turvallisesti taskussa...
Mikähän mielenhäiriö sai miut valehtelemaan todella mukavalle ja huomaavaiselle naapurille, vielläpä noin mitättömästä asiasta ô_Ô
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2009 16:23
*hukkaan tavaroita ja jätän minulle kuuluvia tavaroita pitkin maita ja mantuja. Yleensä hukkaamani tavara on lompakko

*olen suupaltti ja sanon totuuksia/asioita aika nopeasti ajattelematta sen koommin. Siksi varmaan monikin vihaa

*vaikka olen suupaltti niin uudessa "porukassa" olen se joka kuuntelee hiljaa kaikkien takana. Tutustun näin ihmisiin

*vihaan hissejä ja korkeita paikkoja.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2009 11:52
Söin homeiseksi väitetyn leivän- ei kaksi leipää- koska olin jo ehtinyt laittaa niihin kovalla vaivalla hienot päällysteet. Ei kyllä haissut, maistunut tai näkynyt hometta, eikä tullut oireitakaan! Se siitä jääräpäisyydestä...
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2009 04:29
Meikä on oikein kunnostautunut näissä:
OLEN...

* valehdellut olevani varattu, jotta pääsisin vastenmielisestä miehestä eroon. Käytin joskus esim. nimettömässä sormusta ollessani sinkku, jotta pystyin torjumaan kamalimmat yksilöt.
* usein juonut miesten rahat baarissa ja lähtenyt muka "puuteroimaan nenääni", vaikka oikeasti olen lähtenyt baarista pois.
* valehdellut miehille baarissa nimeni, puhelinnumeroni, ammattini jne.
* olen lähettänyt tappouhkausia
* lyönyt
* varastanut kaupasta
* piilotellut ostamiani vaatteita, koruja, kenkiä jne. silloiselta poikaystävältäni
* sammunut bajamajaan (en suosittele)
* kärsinyt vauvakuumeesta usein ja tämän vuoksi katsellut netistä valmiiksi rattaat, syöttötuolit, pinnasängyt ynnä muut. Olen päättänyt nimetkin, vaikka aikeissani ei ole hankkia lähivuosina jälkikasvua
* tuhonnut monta parisuhdetta (tosin tahtomattani ja vahingossa)
* tutkinut exäni tietokoneen, lukenut tekstiviestit ja tarkistanut kuitit
* saanut kaikki poikaystäväni itkemään pelkillä sanoillani. Pitäisi joskus oppia hillitsemään kielensä.

ja muita...
* valehtelen lähes aina rahankäytöstäni vanhemmilleni
* yksin ollessani tanssin alasti ympäri kämppää
* luen Tuksun blogin aina
* vihaan onnellisia ihmisiä, enkä iloitse juuri koskaan muiden onnesta. Tiedän olevani tämän takia paska ihminen.
* kuuntelen kasarihittejä
* seuraan formuloita ja jääkiekkoa
* yritän viimeiseen asti kieltää ihastumiseni ja rakastumiseni, sekä muilta että itseltäni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit