Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.12.2008 13:22

Lainaus: Natassja

koska teki mieli suklaata

AHAA!
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2008 13:29

Lainaus: emanon

AHAA!

No nyt ei ollu niitä!
Kirjoittanut: DarkQueens (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2009 02:30
Kunnon punkkuhumala reissussa ollessa ystävättären kanssa miesystävältäni salaa, joka on toisella paikkakunnalla silloin. Kyllä olen kamala, enkä pode edes huonoa omaatuntoa.
Ja hän tekee samaa minulle ja kumpikin valehtelee pokkana toisilleen puhelimessa, vaikka kuulee äänestä totuuden
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.02.2009 15:02
WALL-E:n esimerkistä innostuneena katsoin viikonloppuna Hello, Dolly! -musikaalin ja ihan oikeasti pidin siitä. Tiedän että tämä on ultrauncoolia, mutta minkäs teet - ja nyt ne kappaleet vielä soivat päässä...
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.02.2009 15:35
Okei, tunnustetaan että se olin minä joka pelotteli sen Puolalaisen "opiskelijapojan" pois oveltamme. Minä kun en pidä siitä että tekeydytään opiskelijaksi ja myydä tyrkytetään selvästikin jostain kopioituja taideteoksia omatekeminä.

Taisi poika pelästyä pahemman kerran, koska haparoi perääntyessään kuistin portaissa niin, että pyllähti kasseineen lumiselle pihallemme, sönköttäen: okay okay, bye now.
Tarkoitukseni ei ollut säikäyttää ihan niin pahasti, että siitä jää trauma. Tosin minusta riippumattomista syistä olemukseni ei juuri tuolla hetkellä ollut ihan salonkikelpoinen. Kaulan ja niskan alueella olleen vyöruusun seurauksena olen toipumassa vieläkin osittaisesta kasvojen halvaantumisesta. Koska toinen silmäni ei mene aivan kokonaan kiinni joudun pitämään niinkutsuttua merirosvolappua oikean silmäni peittona (jonka alla oleva sidetaitos pitää silmäluomeni kiinni ja estää silmän kuivumisen). Lisäksi minulla oli kolmen päivän ajamaton parransänki, mustanpuhuva vaateparsi sekä edellä mainittu "kasvojenkohotus" joka sai ilmeeni näyttämään enemmän irvistykseltä kuin vakavalle naamalle. Ja kun vielä tokaisin pojan esittämään kysymykseen, "would you buy paintings which I made?", kohtuullisen kovaäänisesti, "WE DON'T BUY THEM!" Oli hommeli ns. bueno.

Olen siis syyllistynyt lajitoverini pelotteluun, se tässä tunnustettakoon.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.02.2009 16:10
Sanctus Sanctorum
*reps!*
ei jumalauta asioita joista pitäisi saada kuvamateriaalia! Tuumasin tukehtua porkkanaan kun luin tuon.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.02.2009 20:23
En oo vielläkään uskaltanu kertoa kaverilleni romanssin alusta hänen exänsä kanssa... Vaikka sano ettei häntä haittais yhtään, mut silti..........
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2009 21:44
Sanctus Sanctorum
Olisinpa ollut näkemässä...
Toivottavasti paranet pian!
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.02.2009 14:18
PIDÄN REGGAESTA JA CRISTAL SNOWN MUSIIKISTA!! xD
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.02.2009 14:24
Olen niin epäkuutti ja kuuntelen folkkia x) Musiikkimaku on muutenkin aika laaja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit