Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.08.2010 18:43
Nautin alkoholia, ja kuuntelen ROXETTEA
Kuuntelen sitä joskus selvin päinkin, koska se on loistavaa pop-musiikkia, ja melodista!
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 01.09.2010 16:15

Lainaus: VariSami

-Olen viime aikoina hakannut Pokemon Soul Silveriä läpi ja hankin erikseen DS:n vain päästäkseni viimein pitkästä aikaa Pokemoneja keräämään.

ARVOSTAN.

Tunnustan odottavani pipu pystyssä Pokemans Black & White versioita Niin ja pitäisi tietty ostaa se NDS ensiksi... Olen toivoton ja aikas perhanan ylpeä siitä. Nintendo kiittää.

edit:
Äh, kun kerta ollaan synninpäästöpenkkiin istuttu niin antaa tulla sitten.. katson hömppäanimea (mm. Gintama, Fairy Tail), kuuntelen ihQjapsirokkia, itken lastenelokuville ja höpöttelen mielelläni eläimille (esim. lehmille ja rastaille).

Niin ja pelaisin The Sims3 24/7 ellen olisi poistanut sitä koneeltani juurikin tästä syystä. =)
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.10.2010 07:42
Iirivan foorumilla käyttämässä signaturessa on ollut yhden kirjaimen kokoinen kirjoitusvirhe ehkä puolen vuoden ajan. Meinasin säästää tämän tunnustuksen paremmalle hetkelle, mutta ei sitä ole vieläkään tullut ja kyllästyin nyt odottamaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.10.2010 09:25
Oscar mike? -.-'
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2010 23:53
Bless me father for I've sinned...

1. otin kaverilta pari kissanpentua ja olen katunut sitä päätöstä (sivuhuomautuksena: mutta pikkuhiljaa noi pirulaiset valtaa tietään mun sydämeen, etten ihan pulassa niiden kanssa ole, vaikka melkein).
2. käyn saman kaverin bändin keikoilla vaikka en erityisemmin välitä niiden musiikista, mutten uskalla myöntää sitä... kaikkea minä teenkin sen tyypin vuoksi...
3. olen käyttäytynyt töykeästi monia ihmisiä kohtaan vain koska olen ollut liian laiska olemaan kohtelias ja mukava
4. olen käyttänyt turhan holtittomasti rahaa viime aikoina.

Jaa, oishan noita syntejä tunnustettavana, mutta tuossa sellaiset ajankohtaiset ja sanomattomat asiat, jotka on vaivanneet minua viime aikoina.

Mielenkiintoisia tunnustuksia tuolla. Etenkin pidin God of Windin kyykäärme-tempusta Klassista.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.11.2010 13:42
Mulle tulee hyvä mieli kun jollain menee huonommin kuin minulla.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2010 15:02

Lainaus: Necroerotica

Pakko myöntää että itselläni on aivan sama juttu.. Toinen on että nautin suuresti jos olen jotain fiksumpi joissain asioissa.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2010 15:57

Täällä myös. Rakastin ainakin ylä-asteella tilanteita joissa opettajat haukkuivat tai muuten rankaisivat muita oppilaita. Petyin jos kaikki olivat tehneet läksynsä eikä kukaan saanut satikutia opettajalta. XD Lukiossa kun ei enään saada läksyparkkia eikä jälki-istuntoa niin ei ole tullut enään samantapaista hilpeyttä.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2010 17:24

Hmh, miksei mulla tuo toimi noin. Itellä hyvä fiilis laskee, jos jollain menee huonosti. Sitten mullakin alkaa mennä huonosti.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2010 18:04
Ahdistun aina ihan äärettömästi, jos/kun joku muu kuin senhetkinen kiinnostuksen kohteeni tulee liian lähelle. Ja tämä "liian lähelle" on yhtäkuin metri tai vähemmän, joskus kaksikin metriä on liikaa.
Aina tekisi mieli vaan ruveta huutamaan kavereille ja muille ihmisille jotain tyyliin "Et nyt **ttu tuu noin lähelle!".

Hrrrrrhh....

Lisättäköön vielä etten mielelläni halaile kavereitani, ja tästäkös muutamat jo loukkaantuneet ja sanovat tekosyyksi kun yritän selittää. Hohhoijaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit