Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.05.2009 14:07
*luen tuksun blogia
* matkustin junassa pummilla ja säästin paljon rahaa, kunnes tuli tarkastajat :S

nyt ei tuu muuta mieleen
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2009 18:39

Lainaus: Mystral

* tutkinut exäni tietokoneen, lukenut tekstiviestit ja tarkistanut kuitit

Olen myös lukenut toisen (pikkusiskon) tekstiviestejä ja päiväkirjaa. Myöhemmin kadutti, vaikken kiinni jäänyt.

* kärsinyt vauvakuumeesta usein

Minäkin olen monesti kärsinyt ja katsellut kaikkia kivoja vaatteita vauvoille. Nyt on pitemmän aikaa kuitenkin ollut täysin vauvakuumeeton kausi, että seuraavaa kuumetta odotellessa..

* seuraan formuloita ja jääkiekkoa

Lätkää katson silloin kun Suomi pelaa MM-tasolla. Meidän perhe on siitä hassu, että me perheen naiset (minä, äiti ja sisko) katsomme jääkiekkoa, mutta isää ei voisi suunilleen vähempää kiinnostaa

* yritän viimeiseen asti kieltää ihastumiseni ja rakastumiseni, sekä muilta että itseltäni.

Sama juttu, löytyipäs muuten paljon samoja meitä.

Ja sitten "oma" tunnustus:
-Jos työkaveri haluaa vaihtaa vuoron, esitän hetken todella mietteliästä, vaikka se kävisi hyvin. Näin hän varmasti tuntee olevansa palveluksen velkaa.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.05.2009 10:46
Rikon lakia lähes joka päivä useamman kerran päivässä. Poden surumielisyyttä ihmisten idiotismista - argumentaatiotaidottomuudesta, mediapelleilystä, mustamaalaamisesta, faktojen hyväksymisen vaikeudesta and the like. Pidän armeijaa Suomelle positiivisena asiana, mutta pidän armeijamyönteisyyttä konservatiivisessa mielessä idiotismina. Teen aivan liian vähän itseni eteen ja olen liian nautinnonhakuinen ottaen huomioon mitä voisin työllä saavuttaa. En pode tästä lainkaan syyllisyyttä, ja välillä sekin v1tutt44. Kuuntelen joskus teknisesti huonoa musiikkia, ja poden siitä joskus morkkista.

Onhan näitä. :P
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2010 23:01
-Olen pöllinyt kaupasta, tosin se oli yläasteikäisenä (seliseli)
-Valehtelen vanhemmilleni aivan liian usein tärkeistä asioista, ja jossain vaiheessa he joutuvat todennäköisesti pettymään (raskaasti?)
-Töistäkin on tullut lintsattua, varsinkin jos on erityisen EVVK-olotila ja sopiva tilaisuus
-Ammattikorkeassa selvitin pari veeittumaista kurssia huijaamalla kokeessa
-99% varmuudella minua EI kiinnosta jutut joita esim. työkaverit jauhaa tauoilla. Tietty esitän jotenkuten kiinnostunutta, mutta lähinnä palaa halu päästä karkuun. Yleensä yritän ajoittaa (tekosyillä) ruokiksen niin, että saan olla rauhassa, ideaalisesti yksin
-Varsin iso osa koneella olevista musiikeista on varastettu netistä, eikä näillä näkymin ole aikomustakaan muuttaa tapojani
-Joskus olen kavereille valehdellut meneväni johonkin ja/tai tekeväni sitä sun tätä, vaikka oikeasti olen vain pistänyt kiinni viestintävälineet ja jatkanut datailua/lukemista. Elämäni on niin tylsä ettei sitä kehtaa semmoisenaan näyttää
-Olen jo pitkään tiennyt laiminlyönyt eräitä ihmisiä aivan liikaa, mutta omaa saamattomuuttani en ole tehnyt asialle mitään

Olen ihana

Pistetään jatkoa kunhan muistan lisää häpeän aiheita tai sorrun uudelleen synnin tielle.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 07.08.2010 19:04
*En pysty solmimaan ystäyyssuhteita koska olen aina kateellinen kaikille enkä kestä sitä että muilla on asiat aina paremmin.
*En pysyty kertomaan vanhemmilleni miten perseestä mielestäni lapsuuteni oli.
*Olen todella ahne ja itsekäs., koska en lapsena saanut mitään/sain aina vähemmän kaikkea kuin muut.
*Olen päättänyt että joskus olen tyytyväinen itseeni.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2010 20:20
Mistä sitä aloittais 8I
-Luulen/tiedän olevani kaikkia muita parempi..
-Ihmisten läheisyys on melkein mahdotonta minulle, en ymmärrä miten jotkut pystyvät non stop halailemaan ystäviään.
-Minulla on ystävä jonka kanssa olemme olleet hyviäkin ystäviä ekaluokalta lähtien, silti halasin häntä ensimmäisen kerran ysiluokan päättäjäisissä. fail
-Minulla on myös nettiystävä jonka kanssa olen puhunut hyvinkin säännöllisesti messengerissä sun muissa chättäilyissä kohta 4 vuotta..(vasta tajusin että siitä on jo niin kauan, kauhea järkytys). "Tapasimme" habbo hotellissa (wohoo). Enkä ole vielä kertaakaan todella tavannut häntä, saati sitten puhunut hänelle, vaikka pidän hänestä kovasti. Välimatkamme ei kuitenkaan ole kauhean pitkä.
-Sain ranskasta kohtuu numeron koska kirjoitin kaikki vastaukset himmeällä kirjan kanteen (olin jo saanut kokeen vastaukset *köh* etukäteen) Huononsin kuitenkin vastauksia koska se olisi ollut epäilyttävää, huomioon ottaen edellisen kokeen nelosen.
- Yksin ollessa huudan sekä puhun itselleni ääneen, enemmän kuin tarpeen.

Kyllä näitä on vielä vino pino mutta jääköön tähän
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 08:10
- Elän omassa fantasiamaailmassani, ja siksi olenkin usein aivan pihalla todellisuudesta.
- Lainaan lauseita, joskus jopa eleitä/ilmeitä elokuvista ja kirjoista.
- Pistän kaiken lusmuiluni boheemin taiteilijaluonteen piikkiin. (Kun porukat valittavat sotkuista huonettani, vastaan: "Tämä on taidetta.")
- Ihastun usein fiktiivisiin hahmoihin, mutta todella harvoin oikeisiin ihmisiin.
- Jätän usein vastaamatta kännykkään, koska pelkään puhelimessa puhumista.
- Mielestäni monet aasialaisnaiset ovat kauniita ja viehättäviä. Kun näen kauniin aasialaisnaisen kaupungilla, kyylään sitä niin kauan kun se pysyy näkökentässäni. (Olen itsekkin tyttö, ja tietääkseni aivan hetero.. )
- Minua ei kiinnosta kaverini jutut pätkän vertaa, mutta esitän kiinnostunutta.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 18:10
- Olen lukenut isosiskoni päiväkirjan kannesta kanteen ja penkonut hänen tavaroitaan.
- Nauran joskus vain siksi, että muutkin nauravat.
- Olen oikeasti utelias. Kavereiden kanssa melkein tukahdun uteliaisuudesta, mutta en kehtaa kysellä liikaa.
- Olen huijannut eräältä kaveriltani vähän rahaa, luvaten, että maksan kyllä takaisin. Kaverini on kuitenkin huonomuistinen ja käytän sitä hyväkseni, eli en maksa aina velkoja takaisin.
- Olen sanonut monta kertaa kavereilleni, että pidän hämähäkeistä. Todellisuudessa inhoan niitä.
- En jaksa kuunnella, kun joku puhuu innoissaan roolipeleistä.
- Valitan, jos joku toistaa samat asiat moneen kertaan, mutta oikeasti teen joskus niin itsekin.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2010 19:11
-Kuuntelen Nintendo-pelien musiikkia... ja remiksejä niistä jos joku kysyy miksi, niin siksi, kun Nintendo on legenda! Ja se muusiikki saa mulle hymyn huuleen ihan hakemattakin
-Mulla on tosi outo ja lisäksi kaksimielinen huumorintaju... Ja jotenkin sain yhden henkilön nauramaan sille tänään.
-Vihaan kotikaupunkiani...Tai, no, lähinnä ihmisiä siellä. Mutta on se kyllä tylsä muutenkin...
-Tykkään sateenkaarista.
-Meselistalla on ihmisiä, jolle en ole puhunut kertaakaan
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2010 17:38
-Kuuntelen parhaillaan Spotifystä Spice Girlsejä - jotenkin tuli sellainen olo vain, että haluan 90-popin tahtiin jammailla. Lisäksi olin joskus tarhaikäisenä fani.
-Olen viime aikoina hakannut Pokemon Soul Silveriä läpi ja hankin erikseen DS:n vain päästäkseni viimein pitkästä aikaa Pokemoneja keräämään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit