Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tunnustuksia

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2008 13:28

Lainaus: Mystification

- Tälläkin hetkellä pihtaan paria velkarahaa ja yritän uskotella perijälle että olen jo maksanut. Kyse ei ikävä kyllä edes ole pienemmän pään summista.

No tuo on jo hiukan kurjaa mielestäni.. Ja kyllä, Pakko oli päästä sanomaan mielipide. Itselleni ollaan kanssa velkaa ja joskus on yritetty sillä, että "olen jo maksanut" tai sitten ei vaan kuulu mitään. Mulle olisi kovastikin tällä hetkellä käyttöä niille rahoille, joita mulle ollaan velkaa.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2008 13:38

Lainaus: Funereal Soul

Mulle olisi kovastikin tällä hetkellä käyttöä niille rahoille, joita mulle ollaan velkaa.

Itse kyllästyin moiseen touhuun jo ajat sitten ja päätin, etten lainaa enää kellekään yhtään mitään! Kyllähän sitä sitten kuulee selityksiä, että "juu juu, saisit ihan varmasti sen takaisin silloin ja silloin." Aluksi usein hellyin antamaan periksi, mutta kun sitten maksaminen/tavaran palautus venyi ja venyi, pitäydyin päätöksessäni.
Kuulee niitä vinkumisia vieläkin, mutta enää en lipsu päätöksestäni. Ystävällisesti vain ilmoitan, etten tee poikkeusta kenenkään kohdalla ja piste.
Edelleen odotan yhtä kirjaa takaisin, joka on ollut lainassa jo kolmisen vuotta.. Tuskin tulen sitä enää näkemään.

Anteeksi offi, en uskaltaudu tunnustamaan mitään..
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2008 14:04
Täytyy tunnustaa että pari vuotta sitten meillä oli mänty ns. "joulukuusena"..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:38

Lainaus: BlackBird

Ostan aina ukoltani salaa vaatteita ja kenkiä. Sitten kun hän kysyy jostain uudesta että millos tollasen oot hankkinu "joo tää on vanha, en mä edes muista millon oon ostanu tän".

Minä teen tuota samaa, äidille. Toisaalta, se on helppoa, sillä voin huoletta käyttää uutta vaatetta viikkoja ennen kuin äiti huomaa sen, ja sittenhän se ei enää oikeastaan ole valehtelua sanoa että se on vanha. Toinen juttu on, että sanon tehneeni vaatteen itse. Todellisuudessa kun olisin kyllä osannut tehdä sen itsekin, en vain viitsi vaivautua + rakastan shoppailua.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:44
Joojoo! Tunnustan! Avasin jo yhden saamistani joululahjoista, koska teki mieli suklaata ja tunnustelun perusteella yhdestä paketista sellaista oli odotettavissa. Pari pakettia Kinder-patukoita siellä oli. Nimenomaan OLI, koska ne on jo nielty aamukahvin kanssa. Röyh. Yyyh.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2008 15:52
Olen ihastunut...
Kirjoittanut: Death Goth (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2008 16:34
Olen rakastunut ja se henkilö myös on rakastunut....minuun!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.12.2008 17:03

Lainaus: Berzerker

- Tunnen häpeää lukiessani mangaa, tämä johtuu ernuista.

Minulla on itseasiassa tämä sama tunne aika usein... tämä johtuu ernuista sekä siitä, että olen vakava sarjakuvaharrastaja, eli imagooni ei sovi ihQunipponmangan lukeminen - oli se sitten R-kiska tasoa tai Osamu Tezukaa...
Olen myös kamala piiloelitisti.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2008 17:46

Lainaus: Berzerker

- Tunnen häpeää lukiessani mangaa, tämä johtuu ernuista.

Minä tunsin jotain aivan erilaista lukiessani ruotsinkielistä mangapokkaria.... Tuli jotenkin tyhmä olo lukea sitä, kun ohi kävelelevät ihmiset katsoivat: O_____O SVEDUPELLE!
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 28.12.2008 01:13
Välillä katson pingviinien kuvia kun haluan piristää itseäni

...... muuta en tunnusta. Vielä.

.... no jos jotakuta kiinnostaa niin rakastan lukea lastensatuja, mikä voi olla noloa jonkun mielestä (muttei minun, öö? ).

..... niin ja sitten tämmöinen tuhmuus, että söin lahjojen kylkiäisiksi tarkoitettuja konvehteja pitkin joulua (ja piilotin paperit vähemmän visusti) vaikka äiti kielsi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit