"Hyvää yötä ja kauniita unia", sanot, ja painat pääsi tyynyyn, ennen pitkää nukahdat. Mutta mitä sen jälkeen oikeasti tapahtukaan? Onko teillä jotain salaisia yöllisiä tapoja, tai puuhasteletteko unissanne jotain, mistä ette ole tietoisia? Tämä on oikea paikka paljastaa asioita.
Minä olen kova puhelemaan unissani. Minä jopa vastailen ihmisille nukahtamiseni jälkeen. Kerran kaverilla yötä ollessani, kun minä olin jo nukahatanut, ja kaveri kysyi minulta, että "nukutko jo?" kun ei ollut varma. Minä olin kuulemma vastannut, että "nojoo, mutta älä häiritse, kun..." ja olin selittänyt jotain puluista, heh. Toisinaan jopa huudan unissani, ihan siis täyttä kurkkua. Se on sitten jo häiritsevämpää muita kohtaan, sillä vanhempani ovat muutaman kerran heränneet huutoihini, vaikka nukkuvat talon toisessa päässä.
Toinen, mitä harrastan, on hampaiden narskuttelu. Joskus nukkuessani, kaverini oli järkyttyneenä kysynyt, että "mitä sä teet??", kun narkutin hampaitani. Olin tähän kuulemma vastannut, että "narskutan hampaita", ja sen jälkeen jatkanut puuhaani.

Myös mummoni huomauttaa minulle hampaiden narskuttelusta aina kun on meillä yötä, hän kun joutuu nukkumaan kanssani samassa huoneeessa. x)
Tässä ihan muutamä yö sitten, kaverini keksi soittaa minulle keskelle yötä, ja olin unissani vastannut puhelimeen. Tai no, oikeastaan, näin unta että herätyskelloni soi, ja sammutin sitä samasta näppäimestä mistä puhelimeen vastaan. No, minulla oli äänenvoimakkuudet sen verran kovalla, että heräsin siihen kun kaverini alkoi puhua, hehe.
Tälläisiä yöllisiä menoja minulla. Kertokaahan tekin toki omistanne.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta.
- J. S. Mill