Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:43
En löytänyt tälläistä vaikka kuinka etsin, tai sitten en vain nähnyt, mutta nytpä kirjoitan..

No tommosta aloin nyt illalla miettimään, kun itse alan kirjoittaa fantasia tarinaa.

Itse joten kuten uskon noihin salaperäisiin olentoihin.

Mihin esimerkiksi sinä uskot vahvasti?
Ja mihin uskot vähiten?

Itse nyt uskon eniten:
Vampyyreihin, yksisarvisiin, näkkiin, Hiiseihin, ihmissusiin, menninkäisiin, fauneihin, varjoihmisiin, haltioihin sekä kentaureihin.
(kaikki löytyy wikipedian sivulta, haun avulla )

En tiedä miksi, mutta aina kun vien koirani pimeällä lenkille (Tai muuten vaan ulos riehumaan), alan heti kuvitella jonkun tarkkailevan minua jossain puun varjossa. Joskus kuulen jonkun jopa "puhuvan" ihmeellistä kieltä (Saattaa myös johtua liikenteen hölinästä yms), mutta mulla on niin suuri usko noihin olentoihin, että joskus kun yksin ollessani alan niitä miettimään, lähtee mielikuvitus pimeisiin paikkoihin, ja silloin alkaa pelottaa.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:48
Keijuihin, haltioihin, vampyyreihin, ihmissusiin yms.
Melkein kaikkeen. Paitsi jumalaan/jumaliin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:53
Useimpiin tunnetuimmista taruolennoista, en kuitenkaan suurempiin voimiin. Törmäisikin joskus metsässä haltiaan, ah Sinne jäisin.
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.05.2007 23:03
Itse en ole vielä törmännyt olentoihin. Kuullut kyllä ja varjoja nähnyt, mutta en vielä törmännyt. Odotan sitä kyllä innolla
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2007 14:04
Enpa oikeastaan mihinkaan, mutta onhan se toki mahdollista etta edellamainittuja olioita on. Pidan kaikki mahdollisuudet avoinna!
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.05.2007 16:07
Yleensä jos tämän mainitsen, niin minua pidetään pimeenä ja tärähäneenä, minun väitetään keksineen asia tai luullaan että olen ollut kännissä, mutta ei. Siksi en sitä hirveen useasti mainostakaan, mutta olen nähnyt yksisarvisen. Silleen kuitenkin aika kaukaa, mutta niin että tunnistin mikä otus on kyseessä. Joten en voi väittää ettenkö uskoisi taruolentoihin. Mutta tottahan on, että kaikki sadut ja tarinat saavat aina jostain alkunsa, mikään ei synny täysin tyhjästä. Ensin on ollut ajatus, mutta sen ajatuksenkin on täytynyt tulla jostain, ja mistäpä muualtakaan kuin elämästä. Vaikka kyllähän kaikki tarinat muokkaantuvat matkan varrella, mutta ne perusideat ovat usein otettu suoraan elämästä. Taruolennot ja muut sellaset eivät siis välttämättä ole oikeesti ihan sellasia kun taruissa, mutta minä uskon että niitä on, ja ne ovat jotakuinkin samankaltaisia mitä tarut kertovat.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.05.2007 16:27

Lainaus: Iiriva

Törmäisikin joskus metsässä haltiaan

Dark elfiin tai drowiin et varmaa kuitekaan? Aika varmaan kuolemaa tietäisi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.05.2007 16:31

Lainaus: M Chaosbreather

Hyvinni voi olla, mutta riippuen tietysti minkä sortin pimentolaisiin uskoo. Eri kirjoissakin kun on niin erilaisia versioita.

Minun omat pimentohaltiani eivät suin surminkaan tapa kaikkea mikä eteen sattuu, saati ole tummaihoisia, päinvastoin ja itsehän mielummin toivoisin nimenomaan törmääväni juuri omiin versioihini pimentohaltioista. Missään ei ole määrätty mistään fantasiaolennosta tiettyjä piirteitä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.05.2007 17:05
enpä usko mihinkää
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 23.05.2007 19:18

Lainaus: Iiriva

Lainaus: M Chaosbreather

Hyvinni voi olla, mutta riippuen tietysti minkä sortin pimentolaisiin uskoo. Eri kirjoissakin kun on niin erilaisia versioita.

Minun omat pimentohaltiani eivät suin surminkaan tapa kaikkea mikä eteen sattuu, saati ole tummaihoisia, päinvastoin ja itsehän mielummin toivoisin nimenomaan törmääväni juuri omiin versioihini pimentohaltioista. Missään ei ole määrätty mistään fantasiaolennosta tiettyjä piirteitä

Niin, tietysti. Miekin haluaisi törmätä sellaiseen "omaan" pimentohaltiaan.
Joka ei chop my head off heti ensitapaamisella (tai muutenkaan). Pimentohaltiat (dark elves) eivät ole niinkään niitä tummaihoisia (vaan ihan ihanan kalpeita mustineen hiuksineen) vaan drowit on tummia, joilla on se valkoiset/hopeiset hiukset (eikä sekää välttämätön, onhan niitä eri hiusvärejä ihmiselläkin). Ainakin minusta. Ainakin jotekin mie kuvittelen ne vähän maltillisemmaksi kuin poikaystäväni kuvaili mielipuolisiksi. Tappaa suurinpiirtein kaiken mikä liikkuu... mutta se mikä oli minusta mukavaa niin dark elveseillä on naiset johdossa. Ei millään pahalla miehet mutta välillä näin päin. Drizz do under-drow elf

Joo, ja tottakai rakastan lohikäärmeitä (kaikenlaisista) ja vampyyrejä

En tiedä, en mie usko ehkä satuolentoihin. Tahtoisin mutta se ei vaan ole realistista. En kuitekaan niin paljo leijaille unelmapilvissä. Se on naurettavaa... mutta uskon kuitenkin, että on maailmassa demonillisia voimia ja vampyyrin kaltaisia ns. olentoja tai ihmisiä. Demonic aura.

Ja sitten ihan sellaista, että sittenkin voi olla jotain henkiä, jotka ei ole pääseet rajan tuolle puolen, eli jonkinlainen usko kummituksiin... mutta oli aika vakuuttavaa kun näin erään kummitustarinan kuvattuna. Espanjan liftari-kummitus. Nätti tyttö liftaa aina jonkun auto kyytiin ja ne puhelee niitä näitä. Kunnes se tyttö sanoo niille matkaisille, että "katsokaa, näettekö tuon mustan kohdan tuolla" ja sittenpä kamera kuvaa sitä mustaa läiskää tiellä ja seuraavan kerran kun kamera kuvaa tyttöä voi nähdä tämän kasvot vääristyneenä, vanhana ja ns. kuoleman kasvot. Sittenpä auto ajaa kolarin ja kaikki kuoli siinä onnettomuudessa. Tämä nainen on kuollut vuosikymmeniä sitten samantapaisessa onnettomuudessa ja jatkaa tätä paradoksia aina vain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit