Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.05.2007 19:42

Lainaus: M Chaosbreather

Pimentohaltiat (dark elves) eivät ole niinkään niitä tummaihoisia (vaan ihan ihanan kalpeita mustineen hiuksineen) vaan drowit on tummia, joilla on se valkoiset/hopeiset hiukset (eikä sekää välttämätön, onhan niitä eri hiusvärejä ihmiselläkin).

Minun pimentohaltioilla on kuunkelmeä iho ja hiuksien ja silmien väreissä samat variaatiot kuin ihmisilläkin. ah
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.05.2007 19:45
Ainakin haluaisin uskoa. Ei ole semmoista vielä vastaan tullut mutta en niitä ala kieltämäänkään, olkoon tämä vastaukseni. Pikemminkin uskon päällekkäisiin maailmoihin, eli ei haltioita sun muita meidän maailmassamme mutta siinä rinnakkaisessa joka on tavallaan myös täällä mutta me emme näe sitä/niitä, paitsi joskus ikään kuin vahingossa.

Kootut selitykset (:
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.05.2007 20:49
Uskon yksisarvisiin, henkiin ja haltioihin. hyviin ja pahoihin henkiin.

kuullut olen ja varjot mieki nähny, ja mä en kuvitellu niitä... (ainakaa toivottavasti)
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.05.2007 21:12
Pienenä uskoin joulupukkiin. Se on sellainen ylipainoinen vanha ukko, jolla on pitkä valkoinen parta.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 23.05.2007 23:16
No en minä nyt enää uskomalla usko, vaikka aika lailla haavemaailmassa välillä elänkin.. lapsena tosin uskoin saunatonttuun ja sillan alla eläviin peikkoihin ihan kybällä, kun isä uskotteli kaikenlaista... ja tietysti kummituksiin, piruihin, vampyyreihin ja sellaisiin.

Jossain vaiheessa olin varma, että minusta tulee kuoleman jälkeen ihmissusi - piirsin eri reinkarnaatiovaiheet ja kaikki.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2007 23:37
Riippuu ja roikkuu. Tiedän, ettei esim. Loch Nessin hirviötä ole todistettavasti olemassa, mutta silti sisäinen (eikä aina edes niin sisäinen...) lapseni on varma siitä, että siellä se Nessie asustaa. Olen vihdoin alkanut lukea Draculaa, ja meikatessani on pakko vilkuilla koko ajan selän taakse - kaiken varalta. Vaikka edessä on laaja peili, mutta vampyyrithän eivät peileistä heijastu

Kröhöm. Joko minulla on ylivilkas mielikuvitus, mutta viime kesänä useampana iltana näin ihan varmasti valkean suden joka puhui minulle - ei uhkaavasti, mutten uskaltanut kuitenkaan mennä ulos. Samoin eilen otteassani yöllä unohtunut yskänlääkettä, kuulin selvästi miten oveen koputettiin ja joku yskähti lähettyvilläni. Ja kaikki nukkui! Pikkuveljelle pauhasin tapahtuneesta niin paljon ('ihan varmasti se oli joku henki joka valitti siitä että tuuletan jääkaappia! Tai sitten se oli herrasmiesvampyyri...'), mokoma pilasi kokemuksen toteamalla että a.) olin puolunessa, tai b.) kuulin miten isä yskähteli. (Ja että olisin surkea tapaus, jos meille tulisi murtovaras. Varkaan pitäisi vain laittaa terävät tekohampaat suuhun, valkoista puuteria, ja ilmoittaa minulle, että hän oli tullut hakemaan vuosia jatkuneelle petokselle hyvitystä ja raahata tietokoneen ja television pois. Siinä minä tuijottaisin silmät suurina ja kysyisin tarvitseeko herra vampyyri apua.)
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 24.05.2007 08:35
Eipä me haltioita nähtäisikään. Etenkään metsässä vaikka kuinka tiirailisi ilta/yökävelyllä (ja miksipä kukaan haltia kaupungissa haluaisi olla? Ellei jotain cyper-haltioita ).

Lainaus: Iiriva

Pimentohaltiat (dark elves) eivät ole niinkään niitä tummaihoisia (vaan ihan ihanan kalpeita mustineen hiuksineen) vaan drowit on tummia, joilla on se valkoiset/hopeiset hiukset (eikä sekää välttämätön, onhan niitä eri hiusvärejä ihmiselläkin).

Minun pimentohaltioilla on kuunkelmeä iho ja hiuksien ja silmien väreissä samat variaatiot kuin ihmisilläkin. ah

Oh!
  • Lähetetty: 24.05.2007 09:09

Eipä me haltioita nähtäisikään. Etenkään metsässä vaikka kuinka tiirailisi ilta/yökävelyllä (ja miksipä kukaan haltia kaupungissa haluaisi olla? Ellei jotain cyper-haltioita ).

no... no... kerpele! Mökillä on ainaki pakko olla, kun se on vain saari keskellä suurta järveä ja parinkymmenen kilometrin säteellä ei ole ihmeemmin asutusta!
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 09:12

Lainaus: Iiriva

no... no... kerpele! Mökillä on ainaki pakko olla, kun se on vain saari keskellä suurta järveä ja parinkymmenen kilometrin säteellä ei ole ihmeemmin asutusta!

Niin, sinun pitää tiirailla oikein tarkkaan... vaikka siellä joku suippokorva vilahtaisikin
  • Lähetetty: 24.05.2007 09:22

Niin, sinun pitää tiirailla oikein tarkkaan... vaikka siellä joku suippokorva vilahtaisikin

Sitten mie lähden perään!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit