Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:35
kannattais pitää peilejä, hopeeta,ristejä ja valkosipulia paljo mukana
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2007 18:28
ei tehoa vahvaan kuningattareen puren ja juon kumminkin!
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.06.2007 23:31
Täydestä sydämestäni uskon vain, että ufoja sekä nimellä "avaruusolennot" kutsuttavaa älykkäämpää kansaa on olemassa (sillä kuten tiedämme, ufo tulee sanoista Unidentified Flying Object ja näin ollen tarkoittaa olettujen avaruusolentojen alusta. *taputtaa itseään olalle kun on niin hirmu viisas*). Niin ja Joulupukki (+tontut). Muulloin on tapauksessani kyse, kuten joku jo mainitsikin, "I want to believe". Näitä ovat keijut, kummitukset, ihmissudet ja vampyyrit ainakin, ja Headless Horseman! Christopher Walken saa tulla milloin vain hakemaan mut, kokonaisena kylläkin Pirun seksikäs ilmestys roolissaan.

Näin lopuksi jaan viisaan filosofisen lauseparren: On yhtä vaikea todistaa ettei ufoja ole kuin että niitä on. Mahtava virkemuoto.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.06.2007 00:22

Lainaus: Riddler

ja Headless Horseman! Christopher Walken saa tulla milloin vain hakemaan mut, kokonaisena kylläkin Pirun seksikäs ilmestys roolissaan.

niinpä... mulle tosin kelpais ilman päätäkin.(mut sit jäis ihanat jäänsiniset silmät näkemättä.) mutta parempi etä ois pää...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.06.2007 00:25

Lainaus: Riddler

Näin lopuksi jaan viisaan filosofisen lauseparren: On yhtä vaikea todistaa ettei ufoja ole kuin että niitä on. Mahtava virkemuoto.

niin se on kyl mahdotonta todistaa JOS ne on paljon älykkäämpiä kun me koska sillon ne ei todellakaan tule tänne.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.06.2007 05:34
en tiedä oonko sekopää tai jtn mut uskon periaattees kaikkiin noihin enkä pidä niit mitenkään taruina tai satuolentoina. musta niihin kaikkiin löytyis joku järkevä selitys miks esim joku näkki voi olla iha oikeasti olemassa (tai sit oon nyt tätä mieltä ku oon ihme konstil 4 päivää ollu nukkumatta eikä vielkään väsytä ) ei sitä ikinä tiiä O.o
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.06.2007 23:47

Lainaus: Und3ad

niin se on kyl mahdotonta todistaa JOS ne on paljon älykkäämpiä kun me koska sillon ne ei todellakaan tule tänne.

Ehkä, ehkäpä... Mielestäni he tulevat ottamaan oppia ettei näin ainakaan kannata tehdä joissakin asioissa, eli toisin sanoen välttävät maapallon virheet. Niin minä uskon.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Irodorareta
  • Lähetetty: 28.06.2007 13:30
Mie uskon hyvin moniin taruolentoihin, kuten esimerkiksi virvatuliin. Ja tietysti uskon vampyyreihin ja ihmissusiin.
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2007 22:53
Peikot ovat miule aina olleet hyvin läheisiä otuksia. Lapsena olin täysin varma, että mummolani lähistöllä on juuri Sen Röllin tölli. Hammaspeikotkin olivat hyvin uskottavia vähän liiankin vanhaksi asti, kun meinasivat hammashoitolassa olla huolissaan tästä mielikuvituksen juoksustani.
Mutta vaikka enää en niin sinisilmäisesti uskokaan näihin mörrimöykkyihin niin silti metsässä kulkiessani olen näkeväni suortuvan takkuista tukkaa tai tupsukasta hännänpäätä vilistämässä milloin missäkin.. minusta on mukava ajatella, että on sittenkin olemassa pieni mahdollisuus.. Sama juttu kotitonttujen kanssa :>
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.07.2007 14:55
Pidän täysin mahdollisena että joitakin taruolentoja olisi olemassa, kuten vaikka keijuja, haltioita ja yksisarvisia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit