Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.05.2007 09:25
En itse usko mihinkään yliluonnolliseen tasi korkeampiin voimiin, mutta mielikuvitusta minulla riittää ja olen onnistunut mielessäni luomaan omiakin taruhahmoja kaikkien vanhojen myyttien ja kansantarujen olentojen keskelle.
Omia suosikkejani ovat usvaisissa metsissä piileskelevät vampyyrikeijupojat.

Olen kuitenkin kiinnostunut hengistä, kummittelusta, poltergeisteistä, esp:stä sun muista jutuista ja olen lukenut useammankin tiiliskiven kaikista yliluonnolliseen liittyvistä jutuista.
Jokin niissä asioissa vaan kiehtoo ja kiinnostaa kovastikin, vaikka luokittelenkin itseni kovemman luokan skeptikoksi.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2007 10:33
Joulupukin lisäksi mä uksoin pääsiäispupuun ja hammaskeijuun...

En usko satuolentojen hiihtelevän metsissämme, mutta toisinaan mietin, että varmaan jotain aaveita voisi vaikka ollakkin oikeasti. Uskon, että maapallon ulkopuolella on elämää (Musta on hassua sanoa että uskoo ufoihin, tunnistamaton lentävä esine nyt voi olla vaikka frisbee jos ei tiiä mikä se on...), mutta olen vähän kahta mieltä noista sieppaustarinoista... monet näitä tarinoita raportoineet kun ovat olleet muutenkin melkolailla päästään vialla.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.05.2007 11:02
Minusta jonkinlaisia avaruus olioita on pakko olla olemassa, kerta avaruus on ääretön. Ne vaan asuvat niin kaukana...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2007 11:20

Lainaus: Melia

(Musta on hassua sanoa että uskoo ufoihin, tunnistamaton lentävä esine nyt voi olla vaikka frisbee jos ei tiiä mikä se on...),

No niin, hyvä perustelu
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2007 17:14

Lainaus: vampirequeen

mä olen taruhahmo..hihihii... kukaan ei muka tiedä :O

Kyllä tiedetään.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2007 21:39
Varmaankin fraasi "I want to believe" kuvaa parhaiten mun suhtautumista yliluonnolliseen. Olen aivan liian kyyninen uskoakseni todella mihinkään jota en ole kokenut tai josta en ole luotettavaa tietoa saanut. Mutta jos alkaa miettimään liian tarkkaan olemassaoloaan ja vaikkapa sielun(käsitykseni mukaan vapaan tahdon) olemassaoloa, joutuu pahaan umpikujaan, sillä tieteellisesti tarkasteltunahan meillä ei ole minkäänlaista päätäntävaltaa yhtikäs mihinkään. Ajattelumme on joko ennaltamäärättyä ja tarkasti ennustettavissa, tai sitten seurausta satunnaisuudesta. Tuskimpa kukaan voisi elää mielekästä elämää jos uskoisi ettei hänen päätöksensä vaikuta yhtään mihinkään. Mutta niin kauan kun on olemassa satunnaisuutta, on myös sielun tai suuremman älyn olemassaolo mahdollista.

Mutta aiheeseen. Fantasiataide ja tarustot kiehtovat kyllä, olipa se keksittyä tahi historiaan pohjautuvaa. Tosin kaikkein parhaita fantasiakirjallisuus/pelit/elokuvat ovat silloin kun ne eivät kuvasta vain fantasiamaailmaa, vaan taustalla on vertaus todellisuuteen. Sama toki myös scifissä, paras scifi ei kuvaa tulevaisuutta, vaan menneisyyden ja nykyhetken vaaroja.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2007 21:43
tottakai uskon vampyyreihin ja peikkoihin, kyllä niitä on olemassa
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2007 22:06
haluaisin uskoa, haluaisin et niit ois mut ei oo todisteit paitsi peikoist se et mä oon sellanen
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:18

Lainaus: Kuutar

tottakai uskon vampyyreihin ja peikkoihin, kyllä niitä on olemassa

ah,minuun uskotaan.. saatat olla seuraava uhrimme..tervetuloa lepraan....
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:47

Lainaus: vampirequeen

saatat olla seuraava uhrimme

heheee
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit