Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 24.05.2007 11:18
Minulla on liian vilkas mielikuvitus, uskon ja teorioin että taru olentoja on olemassa vaikka muut väittävätkin että ei ole.
Kuka tietää varmaksi sanoa ettei niitä ole jos ei ole edes todistus aineistoa siitä...

Kerran pienenä uskon nähneeni yksisarvisen, semmoisella syrjäisellä metsäläntillä ison pellon takana. Istuskelin pellon laidalla miettimässä, niinkuin minulla siihen aikaan oli tapana ja huomasin jonkin valkoisen ison katselevan minua puiden välissä ja kun nousin seisomaan, se katosi.
Hevonen se ei voinut olla koska siinä lähellä ei ollut mitään tallia missä olisi ollut kimoa hevosta, eikä se kyllä jääkarhukaan ollut tai ihminen, ehkä valkoinen hirvi, mutta se olisi mielestäni melkein yhtä epätodennäköistä kuin yksisarvinen...

edit: osaa kirjoittaa.com
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.05.2007 14:18

Lainaus: M Chaosbreather

Oh!

No kuvittele nyt, jos törmäisit itse pimeässä metsässä sellaiseen pitkään komistukseen. *sulaa* Ah, kuunkelmeä iho, vaikkapa mustat hiukset ja jäänsiniset silmät, sotisopa yllä ja miekka vyöllä, mutta ei todellakaan aikoisi iskeä sinulta päätä irti, vaan jotain ihan muuta... Huu... *haaveilemus*
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 24.05.2007 14:49

Lainaus: Iiriva

No kuvittele nyt, jos törmäisit itse pimeässä metsässä sellaiseen pitkään komistukseen. *sulaa* Ah, kuunkelmeä iho, vaikkapa mustat hiukset ja jäänsiniset silmät, sotisopa yllä ja miekka vyöllä, mutta ei todellakaan aikoisi iskeä sinulta päätä irti, vaan jotain ihan muuta... Huu... *haaveilemus*

*drool* Jääsiniset silmät vetoaa aina...
Nyt tuli samalla mieleen minun vampyyri-kuvitelma *punastus*
(ja hirveesti ei tarvitse kuvitella ku oma ukko on komia) mutta juu, tiedän mitä tarkoitat..
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2007 17:15
Itse en usko jumalaan tai muuhun suureen, mutta satuolentoihin ja ufoihin uskon kyllä Tuntuu ihan hölmöltä ajatellakkin että niitä ei olisi olemassa. Ei maapallo voi mitenkään olla ainoa elollista elämää sisältävä planeetta. Noituuteenkin uskon jostain kumman syystä. Olisi ihan tylsää jos mitään ns. yliluonnollista ei olisi olemassa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.05.2007 19:40
jeeee
vähän ihana kanava. Minä kanssa uskon kaikennäköseen yliluonnolliseen
esim. noituutee, poltergeisteihi, kummitteleviin sieluihin yms.

Sillä minulle tapahtui yksi todella kamala juttu
pappani kuoli 80 ja risat vuotiaana enkä edes surrut kuolemaa "julmaa".
en itkenyt hautajaisissa eikä tullut tippaa linssiis tai mitään muuta vastaavaa. Noin kuukausi tapahtumasta minulla oli kolmisen päivää sellaista että tuntui että joku katsoi minua alati. jatkuvasti. jops kun nukuin tai heräsin, se oli todella pelottavaa sen takia uskon lievästi.
yliluonnolisiin kamoihin.

Lainaus: LilyWampire

Olisi ihan tylsää jos mitään ns. yliluonnollista ei olisi olemassa.

no niinpä

onneksi näin ei silti ole
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2007 21:59
En tiedä uskoako vai ei...Lapsena uskoin ja istuin aina tuntikausia metsässä jutustelemassa peikkojen ja keijukaisten sun muiden kanssa. Vielä nykyäänkin olen näkevinäni sumussa tanssivia hahmoja ja haluaisin niin kovasti niiden olevan todellisia mutta...en kai enää kuitenkaan ossa uskoa samoin kuin lapsena. Joskus jouksen sumun sekaan tanssimaan usvankeijujen kanssa -kuten niitä nimitän.
En tiedä ovatko ne totta vai eivät,mutta mukavampaa seuraa kuin ihmiset ainakin.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:04

Lainaus: nocturnal_chimaira

Lainaus: LilyWampire

Olisi ihan tylsää jos mitään ns. yliluonnollista ei olisi olemassa.

no niinpä

onneksi näin ei silti ole

Niinpä

Huhuu. Ainakun teen jotain pahaa, tulee sellainen olo että joku tuijottaisi minua syyttävästi. (Se voi kyllä olla omatuntokin, mutta... ) Oma äitini jaksaa aina kertoa, kuinka näki unessa miten hänen mummonsa tuli sanomaan "hei hei" ja aamulla oma äidinäitini kertoi äidilleni että "mummo kuoli yöllä." Eikä äitini edes usko mihinkään yliluonnolliseen omien sanojensa mukaan.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:11
miä ite uskon yliluonnolliseen sun muuhun... se vaan jotenkinn on ainoa selitys selittämättömälle. ja ilman mitään yliluonnollista elämä olis tosi tylsää... paitsi satuihin en usko... en tosin enää rakkauteenkaan mutta big deal...
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2007 19:52
mä olen taruhahmo..hihihii... kukaan ei muka tiedä :O
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 23:51

Lainaus: vampirequeen

mä olen taruhahmo..hihihii... kukaan ei muka tiedä :O

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit