Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2008 02:27
Uskon vaikka mihin olentoihin.

Kerran väittelin erään ihmisen kanssa pitkän tovin siitä, että onko keijuja olemassa.
Väittelykumppanini totesi, että ei niitä voi olla kun ei hän ole koskaan moista livenä nähnyt!
Minä totesin tyynen rauhallisena, ettei susiakaan varmasti ole oikeasti olemassa, koska en ole koskaan nähnyt livenä...
Menipä kiistapukari hiljaiseksi.
Kirjoittanut: Teresa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.08.2008 17:20
Mielenkiintoista...kerro enemmän
Kirjoittanut: Teresa (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2008 17:24

Lainaus: Tiragen

Kyllä uskon, olen heikkopäinen. Todisteita on vaikka millä mitalla. Tai no, ei nyt ihan millä mitalla

Nii tarkoitin sinulle laittaa,että milenkiintoista kerro lisää!!! mä en näköjään ihan viel haltsaa tätä syystemiä,kun edellinen viesti ei mennykkään kellekkään,toivottavasti tää nyt menee. koittakaa ymmärtää,olen vasta aloittelija tääl
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2008 14:16
Onpa tässä keskustelu, uskotko taruolentoihin tai satuolentoihin. Siis kuka uskoo satuolentoihin kun niiden nimikin jo kertoo etteivät ne ole totta. Ja eikös fantasiahahmokin ole mielikuvituksen tuotetta...!?
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2008 20:33
Tottakai uskon. (Kirjailian mielikuvitus vai..? )
Kirjoittanut: pietro13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 10:47
Itse uskon kaikenlaisiin taruolentoihin.Kaverini kertoi että sen mummo oli ollut tätinsä luona kylässä nii se oli menny nukkumaan niin viereiseltä käytävältä alkoi kuulua askelia ja sen täti oli ollu koko ajan alakerrassa ja sitten oven kahva alkoi mennä alas ovi aukes eikä oven takana ollu ketään.
Kirjoittanut: Prinses Dark (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 16:11
Mä uskon/Haluaisin uskoa, että vampyyrei olis
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.03.2009 17:24
hihii itse uskon kyllä henkiin ja että aaveita on olemassa mutta muihin en kyllä sinänsä usko.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 21.03.2009 19:26
Haluaisin usko kaikenlaiseen, se olisi elämäni ehkä toistaiseksi suurimmista ilonhetkistä, jos saisin tietää että jotakin yliluonnollista, maagista tai muuta sellaista olisi olemassa. Mutta, vaikka halu on suuri, en usko. Taruolennot yms. ei käy vain logiikkaan, ja mistäkään en ole kuullut / nähnyt todistavaa havaintoa.
Kuten ihmissudet, tavalla jolla tunnemme ne. Tartunnan (herää tässä vaiheessa jo kysymys, miten joku ''sairaus'' voi muuttaa jotain niin dramaattisesti niin nopeasti) saaneet ihmiset muuttuvat ihmissudeksi täysikuun aikaan. Miksi? Kuu on siellä taivaalla koko ajan, vaikka emme näkisikään sitä. Se on vain melkosen iso kivi joka heijastaa auringonvaloa.

Jos henkimaailmasta puhutaan, se on asia, johon todella haluaisin uskoa, mutta se on viel epäloogisempaa kuin ihmissudet, vaikkapa. Kun liha kuolee, miksi mieli jatkaisi matkaansa? Jos sellainen asia on kuin 'sielu', niin se on aivomme. Kun kuolee, aivot kuolee siinä mukana, ihmisen elämä loppuu, ja toisaaalla alkaa uusi.

Mutta, halu uskoa ei riitä. Kunnes joku tai jokin todistaa toiveeni todeksi, asia joka tiedän ennen sitä on, että on olemassa vain fyysinen maailma, fysiikan lakien mukaan. Sitä päivää ei tule tapahtumaan.

Muoks. Ohimennen voisin mainita, että pidän suuresti fantasiaolennoista, enimmäkseen pimentohaltijoista (tutumpi termi saattaa olla dark elf).
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 22.03.2009 16:22
Enpä kyllä voi kehua uskovani yhteenkään noista olioista. Minusta ne todellakin ovat vain satuolentoja, jotka joku on sepitänyt.(ihmissudet,keijut,vampyyrit..jne..)

Teresa

Minua häiritsee kun pistät välillä hymiön pisteen tilalle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit