Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Fantasiahahmot, taruolennot ja satuolennot... Uskotko?

Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2007 18:13
Minulla on pieni usko siihen että vampyyrit ja keijut ainakin voisivat olla olemassa. Toivoisin ainakin kovasti.
Kirjoittanut: blood mary (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.07.2007 23:46

Lainaus: Lilith

Minusta jonkinlaisia avaruus olioita on pakko olla olemassa, kerta avaruus on ääretön. Ne vaan asuvat niin kaukana...

mä oon kyl ihan smaa mieltä. ja sit ite tykkään vämpyyreist ne vaan on niin ihanii pelottavia ja salaperäisiä. harmi et niit ei oo olemmas. ja tarkotan ny ihmisvämpyyrei.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2007 15:54
En tiedä olenko ensimmäinen (en jaksa selata taaksepäin), mutta tyrmään alkuperäisen kysymyksen vastaamalla, että en usko satu-,fantasia- tai muihinkaan sellaisiin ötököihin.
En tosin tahdo arvostella ihmisiä, jotka niin mahdollisesti tekevät - suotakoon se heille - mutta minä pidän tuollaisia olioita hölynpölynä.
Kirjoittanut: MustaMimmi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2007 19:47
mä ainakin uskon vamppyyreihin yms..
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.09.2007 03:20
lol

Tuo summaakin varmaan ajatukseni hienosti.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.09.2007 10:44
Jotain yliluonnollista on kaikkialla ympärillämme, näitä olentoja vain on äärimmäisen vaikea huomata ihmissilmin. Haamuista on henkilökohtaisia kokemuksia, mutta muista ei ole muita havaintoja kuin tunne, että jotain tuolla on.

Omaa lemmikki lohikäärmettä odottaessa.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.09.2007 12:16
Tätä ketjua lukiessa tuli mieleen, että monella taitaa olla niin, että uskoo keijuihin, vampyyreihin ja peikkoihin, maahisiin ja keijuihin mieluummin kuin Jumalaan ja toisin päin, moni Jumalaan uskova ei usko muuhun yliluonnolliseen. Itse kuulun tähän sakkiin, joka uskoo peikkoihin ja muihin hiippareihin. Minulle Jumalaa ei ole olemassa, ainakaan siinä muodossa, josta kristinusko saarnaa. Mutta miksi uskomme mieluummin maahisiin ja muihin öhkömönkiäisiin kuin Jumalaan? Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että henkiolennot stimuloivat mielikuvitustamme huomattavasti enemmän kuin valmiiksi pureskeltu uskonto.

Usvassa tanssivat olennot ovat kauniita, metsässä piileskelevät maahiset omalla kierolla tavallaan uhkaavia. Haluaisin kyllä törmätä omiin versioihin haltioista, kuten Iivarakin, tanssia aamukasteessa kuin keijut
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.09.2007 13:45
Jos johonkin uskon niin henkiolentoihin ja pahan olemassa oloon.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2007 23:29

Lainaus: diamond_385

mieluummin kuin Jumalaan ja toisin päin, moni Jumalaan uskova ei usko muuhun yliluonnolliseen.

Juuri näin, osut naulan kantaan.

Miten voi perustella, että Jumala on olemassa, jos UFOja ei ole? Miten voi perustella, että UFOja on olemassa, jos Jumalaa ei ole? Olemmeko niin ahdasmielesiä, että maailma on liian pieni paikka muun muassa näille kahdelle? Joo, sorppa minun löpinöitä, painunpas tässä kohta nukkumaan häiritsemästä.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2007 23:37
Mä uskon ufoihin, zombeihin ja vamppyyreihin ja kaikenlaiseen muuhunkin.
mutta jumalaan en usko..
ufoja on nähty, zombejaki on mahdollisesti nähty.
luin jonkun jutun että nainen oli kuollut ja haudattu,
vuotta myöhemmin se oli ilmestynyt uudestaan.
en tiedä onko se myyytti mutta tieteellisesti saattaisi olla mahdollista,
herättää kuollut eloon, ainaki mun mielestä..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit