Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten aloititte goottityylisen pukeutumisen?

Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2007 20:09
Mullakin oli ensin mustia vaatteita, ihan normaaleja. Meikki alkoi tummentua. Sitten ostin mustan nahkatakin ja maiharit.Sitten uusina asioina verkkohanskoja, niittikaulapantoja/rannekkeita ja meikit muuttuivat panda-kajaleista kiemuroiksi. Jossain vaiheessa tykästyin pitkiin mustiin hameisiin. Ja sitten pitsiin ja hopeaan vaatteissa.Pian tulivat kuvioihin raitasukkikset,tylli ja myös lyhyet hameet.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2007 16:57
Aloin jossain neljä vuotta sitten hitaasti ostamaan goottivaatteita sitä mukaan kun esimerkiksi huomasin tarvitsevani uutta paitaa, takkia, housuja tai kenkiä... Sehän olisi ainakin meikäläisen mielestä tyhmää ostaa yhdellä kertaa koko vaatekaappi uusiksi - mitä niille kaikille vanhoille vaatteille sitten käy? Menevät suoraan kaatopaikalle vai? Ja kuitenkin vielä edellisenä päivänä ne olivat ihan käyttökelpoisia? Mielestäni siis koko kerraston uusiminen yhdellä kertaa on jotenkin väärä ratkaisu... mielipiteensä kullakin...
Aloin siis ostella ja tehdä vähä vähältä goottivaatteita. Kaikkia pieniä asusteita kuten koruja ja vöitä tuli siinä ohessa myös hankittua. Samallla aloin myös suosia enemmän niitä omien vanhojen vaatteideni joukosta löytyviä hieman goottihenkisiä vaatteita, ja viritellä ja tuunata vanhoista vaatteistani tyylikkäämpiä.
Siinä alussa pukeutuminen oli vähän yksipuolista, kun varustevarasto ei ollut vielä kovin laaja.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 21:11
Olin köyhän ************ ***** lapsi, joten en saanut kalliita vaatteita. "Goottipukeutumiseni" oli aluksi onnetonta, mutta vähitellen sain haalittua itselleni kaikki tarpeelliset (kengät, korsetti, hame, pitsipaitoja ym). Aloin pukeutua goottimaisesti vähitellen.

Alussa musta perusvaatetus (housut, paita, takki). Josta tyyli muuttui gootimpaan suuntaan sitä mukaa kun oli varaa hankkia uusia vaatteita.
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2007 08:09
Käytin samoja vaatekauppoja, mutta kaiken ostin mustana. Jossain vaiheessa sitten ostin kai niittikaulapannan ja isommat kengät
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.09.2007 10:38
olin ruma äijämäinen hevari räkää poskella ja farkut polvista ja persuksista hajalla ja mustat bootsit jalassa isäni jalanjälkiä seuraten. bändipaidat ja jotku oli jees. sitten aloin meikkaamaan ja siitä sitten enemmän naiselliseksi muuttuen (varsin normaalia kehitystä, otaksun, koska olen naispuolinen) ja nykyäään perusvaatteeni on hame, en oikeen osaa housuja kättää.. ei sillä,etä hame olisi jotenkin goottia. kun en ole oikeastaan mikään gootti. nykyään välillä tulee iloiteltua kirkkaanturkooseilla tripp nycin pillifarkuilla ja marc bolan paidoilla. jejeje
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2007 17:40
Ohhoh, näin moni on jo vastannut! Nyt vasta pääsin ylipäätään koneelle, kiitos armaan koeviikon. Kiitokset kaikille vaivautuneille
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.09.2007 18:45
Aloin pukeutumaan satunnaisesti mustiin joskus yläassteen alkupuolella, mutta varsinaista goottipukeutumista aloin toteuttamaan vasta päästyäni pois peruskoulusta.
Peruskoulun jälkeen pitämäni välivuosi oli minulle sitä aikaa, jolloin sekä musiikkimakuni että pukeutumistyylini alkoivat muokkautua hieman gootimpaan suuntaan ja sitä muutosta on sitten jatkunut ihan näihin aikoihin asti.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 20.09.2007 19:35
Minätutustuin goottityyliin lähinnä erään kaverini kautta, joka oli itse kiinnostunut kyseisestä tyylistä. Se sitten esitteli minulle netin kautta kaikkia sivuja, millä myytiin goottivaatteita ja pakko sanoa, että kyllä ihastuin (kuka ei ihastuisi?!). Ja sitten se vei minut Hesassa Morticiaan. Viimeistään siellä villiinnyin. Siitä lähtien olen pukeutunut enemmän tai vähemmän tummanpuhuvaan tyyliin. Olenhan minä aina pitänyt vanhanaikaisista/vähän erilaisista vaatteista, pitseistä ja sillä lailla, mutta en siinä määrin kuin nyt (ja itse asiassa pukeutunut sellaisiin).
Kirjoittanut: BloodShot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.09.2007 20:32
Mä en edes ole vielä täysin gootti... Yhden pitkän mustan pitsihameen omistan, ehkä 6 paitaa,vähän koruja... Ja muita asusteita... Suurin osa mun vaatteista on kyl ihan muuta osastoa, mut olis tarkotus saada koko vaatekaappi kyseiseen tyyliin!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2007 20:42
Tutustuin Morticiaan ja ostin hämppisseittipaidan. Siitä se ajatus sitten lähti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit