Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten aloititte goottityylisen pukeutumisen?

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Lähetetty: 19.10.2007 11:27
Himoitsin gööttejä jo ihan naperona ja kaikki vamppyyrit oli mun lemppareita Hmm, joskus yläasteella se kai mustan vaatetuksen ja hiusten mustaksi värjäämisen kautta lähti kun piti saada sit kenkää ja hametta ja kaikkea... :P En kai mä vieläkää mikää jötiskä oo mut enivei.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 17:09

Lainaus: Piiskansiima

Dragonfly: mitäpä sitä turhia jaarittelemaan ja kehittelemään hänmästyttävän syvällisiä teorioita.

Minkäs ihminen luonteelleen voi?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.10.2007 17:14
Muistan kun joskus vuosia sitten mietin, että käyttääkö ne gootit oikeesti pvc alusvaatteita

Enpä nyt muuta selitä kun muistaakseni oon tähän vastannut jo joskus aikaisemmin, mutta tämä vain tuli nyt mieleen
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2007 16:30
Oho, enpä oo pitkään aikaan käyny lukemassa tätä keskustelua, joka on yltänyt jo neljännelle sivulle. Kiitoksia taas kaikille vaivautuneille!

Lainaus: DeadlyNightshade

rääsymassapukeutujaernu. :x Oivoi.

Oivoi pisti hymyilyttään näin pää tukkosena

Lainaus: BronzeRain

Ja sitten skitsahdin pitsiin ja satiiniin... -_-'

Kun joskus satun näkeen sua niin aina ihastelen korsettias, vaikka kaverini kauhistelevat puristuneiden sisäelintes puolesta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.10.2007 07:17
Minä en muuten tiennytkään gooteista yhtään mitään vielä ala-asteikäisenä, koska asuin n. 3000 ihmisen kunnassa Länsi-Uudellamaalla. Outoa, silti tykkäsin pukeutua mustaan ja violettiin jo silloin ja omalla tyylilläni muutenkin. Noh, ainahan minä olen ollut se outo lapsi.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2007 09:55
Parisen vuotta sitten pukeuduin ihan tavallisiin mustiin. Aloitin yhdistelemään niihin ketjuja ja kaikkia tällläistä. Sitten tuli pitsihansikkaat, hameet ja muutenkin enemmän gootahtavat vaatteet. Olen vieläkin aikas normi tyyppi, mutta hiljaa hyvä tulee
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2007 13:50

Lainaus: Riddler

Kun joskus satun näkeen sua niin aina ihastelen korsettias, vaikka kaverini kauhistelevat puristuneiden sisäelintes puolesta

Pöh, ne mitään puristu.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 11:12
se alkoi murrosiän alussa 13 vuotiaana mustilla vaatteilla ja pitkän tukan kasvattamisella. noin 16 vuotta sitten
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2007 22:06

Lainaus: DeadlyNightshade

rääsymassapukeutujaernu. :x Oivoi.

Tervetuloa kerhoon :S
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2007 20:18

Lainaus: Iiriva

Minä en muuten tiennytkään gooteista yhtään mitään vielä ala-asteikäisenä

En minäkään kun pienellä paikkakunnalla olen aina asunut. -.-

Ysiluokalla pukeutumiseni muuttui tummanpuhuvaksi, mutta vaatteet olivat ihan tavallisia mustia. Lukiossa pukeutuminen sitten kehittyi siihen millaista se nykyisin on, eli viktoriaanisempaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit