Gootti.net

Miten aloititte goottityylisen pukeutumisen?

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.12.2007 11:28
Pikkuhiljaa alkoi vaatekaappini sisällön perusväri muuttua tummaksi, mustaa, tumman punaista, violettia, tumman vihreää ja niin edelleen. Sitten kuvioihin tulivat mukaan erilaiset kengät, asusteet ja sitä rataa. Pikkuhiljaa alkoi aatosten mukana ulkonäkö muuttua. Ei mittään ihmeellistä.
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.12.2007 20:10
No mä alotin kai niin että kaveri dikkas gootista ja sit mäki ei mitää sen eriskummallisempaa. idiootti vaan kun meilläpäin ei oo kauheesti gootei. tai sit en oo vaa nähny...
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.12.2007 17:08
Ala-asteen ja yläasteen vaihteessa vaatekaapin sisältö alkoi tummua ja nykyään kaappi on pääasiassa täynnä mustia vaatteita (mustia goottivaatteita sekä tavallisia mustia vaatteita), kausiluonteisesti tulee ostettua mustan lisäksi jotain toista väriä (tällä hetkellä on lila mustan seurana). Yläasteella mukaan tuli meikkaaminen, ensin aloitin silmämeikistä ja siitä pikku hiljaa aloin opetella meikkaamaan koko naaman. Yläasteella aloin kiinnostua myös goottivaatteista, varsinkin korsetit ja korkosaappaat veivät sydämen. Nykyään kehittelen tyyliäni eteenpäin ja koko ajan olen siirtymässä gootimpaan suuntaan, matka jatkuu!
Kirjoittanut: Lacrimosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2007 16:57
Olen ollut hevinainen 5. luokalta asti, mutta sitä myöten on mennyt gootimmaksi tässä vuosien varrella
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2007 17:13
Ala-asteella metallin löytämisen myötä alkoi vaatetus tummua, ja yläasteella aloin hankkia hameita ja tällaista. Ja sillä tiellä ollaan, toista korsettia hingun
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2007 21:25
No lukiossa, mutta enemmän ehkä metallihenkeen kuin goottihenkeen,...
ja ylipäätänsä en lokeroi itseäni mihinkään, joten mikä nyt on loppupeleissä goottia? Onko goottia plattari kergät ja viimemuodin mukaiset vermeet hankituna backstreetista,...?
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2007 21:49
Niin ihmeelliseltä kuin kuulostaakin yksi iso askel oli Lordi, josta olen pitänyt hyvän aikaa. Jotenkin tämä bändi aukaisi silmät sille, että on olemassa sellaistakin musiikkia, jota muut ei kuuntele ja joka on oikeasti loistavaa. Musiikin kautta löysin gootit. Seiskan alusta lähtien on vaatekaappiin kertynyt tummaa, pääasiassa mustaa vaatetta. Sekä ne muutamat onlysta ostetut pissakamat, jotka isä ostaa pakolla ja joita en pidä kuin sen tykönä. Kuitenkin, onhan mulla pitkä matka vielä siihen ns. "tr00 qttiuteen" mutta askel kerrallaan..
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.12.2007 18:40
Noh eka olin vaa sellanen rokkari siinä yläasteen alussa. Sitten tuli enemmän hevari ja sitä mukaan gootti. Hevariksi tulemiseen vaikutti uudet tuttavuudet ja sitten gootiksi pukeutumisen aloitin ihan omista ajatuksista.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2007 14:03
Mä en oo tainnut vieläkään aloittaa... Tai jotenkin kun lukee, miten täälläkin porukka pukeutuu (tälläytyy mun mielestäni) ihan arkenakin, niin tulee ihan mieletön juntti-einari -olo On mullakii kaapit puolillaan tylliunelmia ja korkeita korkoja sun muuta, mutta ei kyllä käy mielessäkään että aamulla lähtisin sellaisessa kouluun. Hissuksiin oon noita hankkinut, Lontoossa käydessä yleensä tarttuu aina jotain mukaan... Kaapista löytyy edelleenkin varmaan kaikki sateenkaaren värit, enkä ole missään vaiheessa niistä luopumassa.

(Tällä hetkellä töissä yleensä kuusenvihreä metsästysasu, ruskeat vaelluskengät ja hirvestysajan kunniaksi punainen pipo, ah. Vaan eipä ole metsässä kylmä. Koulussa mulla oli tossa joku päivä hamekkii päällä!)
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.12.2007 21:29

Lainaus: diamond_385

Pikkuhiljaa alkoi vaatekaappini sisällön perusväri muuttua tummaksi, mustaa, tumman punaista, violettia,

Sama juttu, hiusten väri meni punasesta liilan kautta mustaan. Vois välillä nykyäänki olla punanen tai liila, mut ne värit ei taho mun hiuksissa pysyy.

Lainaus: drama_queen

Noh eka olin vaa sellanen rokkari siinä yläasteen alussa. Sitten tuli enemmän hevari ja sitä mukaan gootti.

Näin mullekin kävi. Tosin olin jo pitkään (aluksi ainakin tiedostamattani) ihaillut goottityylisesti pukeutuvia henkilöitä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit