Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten aloititte goottityylisen pukeutumisen?

Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.12.2007 22:07
Mustat vaatteet tulivat kuvaan kauan sitten, ihan siksi, että pidin "väristä", vaikkei musta vissiin oikea väri olekaan. Sitten tuli kaikki hevarijutut Ja sitä myötä aloin itse jonkunverran koristelemaan vaatteitani, lähinnä erilaisilla kankaanpaloilla jne. Sitten ostelin yksittäisiä "enemmän gootahtavia" vaatteita, korsetin sun muuta ja silmämeikki pysyi samanlaisena, olen aina panostanut silmiin. Huuliin tummempaa ja voilà! Edelleenkään suurin osa vaatteistani ei ole aitoa taattua gothic lolita/goottivaateliikkeiden antia, vaan ostan ihan tavallisia vaatteita joissa on jotain kiinnostavaa ja sitten yhdistelen ja kehittelen. Rahaakin säästyy
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2007 21:30
Ensimmäisenä rupesin tuunaamaan vanhoja vaatteita. hakaneuloja, revin vaatteita. Koristelin laukkuni. Seuraavaksi mustat housut ja mustia paitoja.. joku musta mesh -paita minkä sai mustan t-paidan alle et näytti ihan kivalta. Tietty koruja, niittijuttuja rupes käyttämään aluks, kun halus olla enemmän "metal". Sit Hameet (tylliä), siistit sukkahousut (verkkosukkahousut), nyörejä.. jotain asusteita.. kuten irtohihoja. Tietty Platform kengät ja maiharit tuli kuvioihin mukaan. Tosin tennareita tykkään käyttää. Tollasta.. ja korsetti oli hankittava ja pitsijuttuja aluks, mut nyt oon huomannu ettei se pitsi oo oikeen mun juttu.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 30.01.2008 20:01

Lainaus: Lacrimosa

Olen ollut hevinainen 5. luokalta asti, mutta sitä myöten on mennyt gootimmaksi tässä vuosien varrella

Mie oon ollu hevimimmi kolmos- tai kakkosluokalta asti. On ollut ihmeellinen värikausi mutta tummuu tummuu taas...
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 10:07
Mutta en pidä itseäni täysin goottina.. Jos minulta kysytään mitä tyyliä edustan vastaan mieluiten hevari/gootti.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.01.2008 12:28
Joskus kasiluokalla kai tuli ensin mustat vaatteet ja kajali mukaan normielämään. Ysiluokalla hiukset muuttuivat mustapinkeiksi. Jo silloin kaverin kanssa haaveiltiin korsetista, muttei pokka riittänyt hommaamaan semmosta. Sitte lukion ekalla alkoi tulemaan enempi goottityyliseksi pukeutuminen uusien tuttavuuksien ja ajatusmaailman laajenemisen myötä, ja ensimmäinen korsetti sekä hameet astui kuvaan.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.01.2008 13:31
Ihan perus mustilla vaatteilla. Sittemmin vaatekaappi onkin täyttynyt pääasiassa pitsiä&röyhelö kuteista
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 21:49
En oikeestaan edes tiedä...Sitä vaa alko pukeutuu goottimaisesti jostain syystä..Ensin pelkkää mustaa ja sitte alettii siirtyy ihan gootti tyylisiin vaatteisiin, musamaku on aina ollut tummempi.
Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2008 12:08
Siitä on nelisen vuotta aikaa. Seiskalla olin intiaani pukeissa ja sitten punkkariakin. Sitten jossain vaiheessa lähdin Nightwishiä katselemaan ja pistin mustia päälle, jotain ihan ihmeellisiä j-rock juttuja (olimme bestiksen kanssa j-rockin edellä kävijöitä Suomessa ). Sen keikan jälkeen aloin miettimään, että olisko tässä juttuni ja muistan ensimmäisen kommentinkin koulussa: "Hautajaisiinko olet menossa?" Sitten lopullisesti päätin pukeutua mustaan kun kävin The 69 eyesin vilkaisemassa pari kuukautta myöhemmin. Enkä voisi enää muuttua tästä. Piste.
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2008 20:18
Haluaisimpa kysellä ensimäisiä kenkiänne, kun uutta keskustelua en viitsi siitä tehdä.
Joten millaiset olivat ensimäiset 'goottimaiset'kengät?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2008 20:27

Lainaus: Lost Soul

Haluaisimpa kysellä ensimäisiä kenkiänne, kun uutta keskustelua en viitsi siitä tehdä.
Joten millaiset olivat ensimäiset 'goottimaiset'kengät?

Olethan huomannut, että kengistä on myös oma viestiketju, jossa niistä voi keskustella tarkemmin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit