Gootti.net

Maagiset esineet

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2007 19:53
Tässä päsähti mieleen, että onko teillä "maagisia" esineitä tai muita onnenamuletteja. Eli sellaisia, joita pidätte mukana tai esillä kotona, ja joiden koette tuovan voimia ja onnea. Mulla on olohuoneen lampussa "voimakristalli", ja kirjahyllyssa sellainen kolmisivuinen kivipyramidi. Ne tuottavat mulle hyvää energiaa
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:05
Tällä hetkellä mulla ei ole mitään erityistä onnenjuttua, mutta ennen oli aina pakko pitää mukana sellaista puusta itse veistettyä riipusta. Se oli terävä, aivan kuin jonkin petoeläimen kynsi. Jotenkin oli aina luottavaisempi olo se kaulassa. Nyt en tiedä, minne on kadonnut... :/
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:17
Luulenpa, että ainakin ankh -koruni ja sormukseni ovat minulle jonkinlaisia onnen- tai voima-amuletteja, sillä käytän niitä lähes aina. Lisäksi on joitakin rakkaita koriste-esineitä huoneessani, joita voisi kai myöskin pitää lähes maagisina esineinä, sillä niillä on tärkeä rooli ainakin tunnelman luomisessa jos ei muussa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:22
Minulla oli ala-asteella sellainen pääsiäismunasta saatu vihreä ötökkä, mitä minun oli aina pidettävä mukanani, koska se oli niin hauskan näköinen, ja uskoin sen kokeissa auttavan minua. x) Nykysin tuo ötökkä on menettänyt voimansa, sen sijaan minulla on kaulakoru, jonka uskon tuovan minulle onnea
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:56
Yks mun kaveri anto -05 joululahjaks mulle sellasen verikivestä (hematiittikivi) ja kissansilmästä (sen niminen kivi/helmi, ei siis oikea kissansilmä) tehdyn käsikorun, jota on tullut pidettyä jo yli vuosi joka päivä. Että kai mä koen sen tuovan mulle jotain onnea.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.02.2007 22:14
Ei oo olemassa niin voimakasta esinettä, joka pystyis kumoamaan mun päällä vainoavan pahan karman.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 22:27
Minulla oli kaulakoru joka oli minulle todella tärkeä...
Annoin sen lahjaksi tyttöystävälleni joka jätti minut kaksi päivää sen jälkeen..

...sen jälkeen jokin paha karma minua on vaivannu... ...varmaan se johtuu tuosta mutta vaikiapa sitä on enään saada takasin...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2007 22:32

Lainaus: Doomeri

...sen jälkeen jokin paha karma minua on vaivannu... ...varmaan se johtuu tuosta mutta vaikiapa sitä on enään saada takasin...

Sun pitää saada joku uus voimaa antava esine, joka kumoaa pahan karman!
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 04.02.2007 22:45

Lainaus: poison

Sun pitää saada joku uus voimaa antava esine, joka kumoaa pahan karman!

Ollaan sitä etsitty... ....ei ole vielä löytynyt...Entinen oli ankhi joka merkkasi minulle paljon.... ...että pitikin antaa se silloin..
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:08
Eipä itselläni pahemmin maagisia esineitä ole kuin sellainen luunvaalea kivi, joka näyttää silmämunalta, tiedän outoa. Sekin on lojunut laatikon pohjalla ties kuinka kauan. Ei siis ihme ettei oikeassa elämässä hirmuisen positiivisia asioita ole eteen sattunut.
Toinen on se unensieppari jolle luotan uneni.
Lyhyestä virsi kaunis.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit