Gootti.net

Maagiset esineet

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.04.2010 21:14
Seitsemisen vuotta sitten olin eräillä festareilla ja istuimme iltaa alueen ulkopuolella, kun käteeni eksyi muuan kivi. Oli niin orvon näköinen siinä nurmikolla, että poimin sen mukaan ja pistin taskuun. En ole vielä löytänyt paikkaa mihin sen jättäisin, joten se asustelee samaisen nahkatakin taskussa edelleen. Jonkinlaisen positiivisen voiman lähde se minulle on. Vaikka ei välttämättä ole ihan täysipäisen hommaa tämä kiven kantaminen, niin en kyllä osaisi siitä luopuakaan
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.04.2010 03:17

Lainaus: Lycantrophia

En ole vielä löytänyt paikkaa mihin sen jättäisin, joten se asustelee samaisen nahkatakin taskussa edelleen.

Ehkä se kivi odottaakin sopivaa hetkeä tulla heitetyksi pois. Jos olisi joku maaginen syy, joka olisi sen kiven tuonut luoksesi, se syy olisi todennäköisimmin heitteillejättö. Mitä muutakaan hyödyllistä kivellä voi tehdä? Sitten kun tätä kiven taskuusi päätymisen taustoja perataan vähän syvemmältä, että niinkö minkä takia se on luoksesi mönkinyt, ei vaihtoehtoja liene kovin montaa kappaletta olemassa. Veikkaanpa sen kiven olevan vähän niin kuin suojelemassa sinua. Ehkä siis joku tyyppi meinaa tehdä päällekarkauksen maallista olemustasi kohtaan ja saat sitten sillä maagisella kivellä pidettyä hänet loitolla viskaamalla sen hänen nassuunsa. Eli tässähän on nämä kolikon molemmat puolet nyt esillä. Kruunupuolena on se kun sinulla on se kivi, mutta toisaalta... OLE VARUILLASI MISSÄ IKINÄ LIIKUTKIN.

Tämä olisi valjennut itsellesikin jos sinäkin katselisit telkkarista aivopoimuja stimuloivia Sherlock Holmesin jaksoja (joka arkipäivä YLEn 1:ltä kello 17:07).
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2010 00:12

Lainaus: kuopassa

OLE VARUILLASI MISSÄ IKINÄ LIIKUTKIN.

Luulen, että se tunne mikä minussa aikoinaan heräsi kun kiven näin oli jonkinlaista myötätuntoa elotonta kohdetta kohtaan. Havainto siitä, että se näyttää yhtä eksyneeltä kuin miltä minusta tuntuu. Mutta olet kyllä oikeassa ja olenhan minäkin sen havainnut, tokihan tuntuu turvallisemmalta puristaa kädessään kiveä kuin esimerkiksi nenäliinaa, mikä on toinen asia, joita taskuistani aina löytyy

Lainaus: kuopassa

Tämä olisi valjennut itsellesikin jos sinäkin katselisit telkkarista aivopoimuja stimuloivia Sherlock Holmesin jaksoja

Niin, ehkä teen väärin itseäni kohtaan, kun yritän olla katsomatta sarjaa, etteivät tarinoiden juonet palautuisi liiaksi mieleen. Ehkä teen vielä kääntymyksen. Elämä on kuitenkin täynnä jänniä yhteensattumia ,sillä kun nyt tulit Holmesin maininneeksi, niin minä sain juuri eilen (=minulle vielä tällä hetkellä 12. päivä) luettua loppuun Conan Doylen Viimeisen tervehdyksen
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2010 03:58
Tärkein onnenesineeni on pieni enkelikaulakoru. Se on muuten kultainen, mutta siinä on hopeiset siivet. Silloin kun minulla on se kaulassa kaikki tuntuu menevän sujuvammin. Tai sitten se on vain kuvitelmaani..? Muita onnenesineitä on mm. ruusu- ja sinikvartsi sekä pyriitti.
Kirjoittanut: kalmakoira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.04.2013 20:51
Mulla ei oo sellasta "onnenamulettia" just ny mut on niitäkin vuosien varrella jos jonkinlaisii onnenkalua tullu hankittua D
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2013 11:50
Paha varsinaisesti sanoa mikä olisi maagisin esine, löytyy paljon tavaraa joilla on tarina kerrottavana. Jos nyt rupeis hakemaan ni pikkulapsena meillä oli autossa pieni Neitsyt Marian ikoni, ja istuin turvaistuimessa takapenkillä. Juuri siihen oveen jonka vieressä istuin, kolautti toinen auto kylkeen mutta mulle ei käynyt kuinkaan vaikka tolkun rysäys olikin. Kyseinen ikoni on kojelaudassa edelleen kiinni, sama autokin on nyt mun käytössä ja en erityisen kristillinen ihminen ole, mutta tuokoon onnea siinä.
Sit tietty mitä maagisuuteen tulee ni militarian keräilijänä löytyy vitriinistä muunmuassa alkuperäinen rautaristi ja Luftwaffen hautajais-ulosmenopukuun kuuluva miekka/tikari pääkallo- ja nahkakoristein, jotka ihan jo tyylillään huokuu pahuutta. Ja sit tietty paljon muutakin mielenkiintoista mutta oon vähän huono ihminen esineistämään maagisuutta, ellei niihin oikeesti liity jotain tarinaa minkä johdosta niillä olisi jokin onnea tuova tai vievä vaikutus.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 10:26
Oikean korvan venytykselle nousee käpälä aina, kun pitää pyytää jotain apua. Tämän jelppimänä en ole mm. hukannut mitään sitten syksyn 2012. Repikää siitä!

Tuo Neitsyen juttu on hyvin mielenkiintoinen. Jos sinulla olisi ollut vaikka syöty purkka siinä ovessa kiinni, ei loisi mitenkään maagista vaikutelmaa. Mutta aina kun valmiiksikin symboliseen asiaan liittyy jokin uskomaton tapaus, tulee kylmät väreet.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.06.2013 20:12
Vaarin vanha haulikko ampuu melkein maagisia kuteja, sillä kun ei tunnu voivan ampua ohi. Tämän päivän paremmat sarjat oli tuolla puolarilla 17 ja vanhalla kakspiippusella 23. siis 25 kiekkoa per kierros ja pari kierrosta ammuin molemmilla. Muutaman vuoden tarkotuksella harjotellut vielä tuolla puolarilla jotta sillä oppis osumaan mutta vanha pätkii sen silti.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2013 22:28
Mulla on kristallipallo kirjahyllyssä, katselen sitä kun mietin asioita. Tiedä sitten onko siitä hyötyä, mutta kivan näkönen se on.
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2013 19:52
Löytyy mm. okkultistisia kirjoja ja kaverilta saatu kristalliriipus jota käytän kaiken maailman energiajuttuihin :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit