Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.07.2007 18:41
Viime syksynä itse tehty hopeinen pentagrammi on roikkunut kaulasta siitä lähtien kun sen valmiiksi sain. Se on mulle tosi rakas. Tein samaa sarjaa rannekorun, jota tulee pidettyä aika usein.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:04
Minulla on semmoinen nätti riipus joka esittää kiinalaista koiraa. Todella suloinen. Se on tehty varmaan jostain marmorin tyyppisestä kivestä. Vähän vihertävä. Se roikkuu punaisessa kiinalaisella tavalla koristetussa nauhassa.
Eräänlainen onnenamuletti.
Kirjoittanut: bloody angel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.07.2007 16:34
ei oo... mull on kyl sen varran huonoo tuurii et pitäs hankkii...
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2007 11:30
minulta löytyy niin paljon kaikkea etten edes itse muista...penta yleensä kaulassa roikkuu.niitä minulla on 2,toinen ihan tavallinen pentagrammi toinen amuletti(joka tuntuu oikeesti toimivan).sitten mulla on sellainen kreikkalainen "pahan silmä" koru. monennäköisiä kiviä löytyy ja tavaroita,joita olen Kiinasta kantanut.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2007 20:44
ostin kerran netistä "vial" riipuksen joka on perus kaulakoru jossa vahva lasinen "petokynsi" jonka pystyi ostaa tyhjänä tai teatterivereen täytettynä. Ostin kaksi tyhjää ja ne nyt koristavat minun ja poikakaverini kaulaa. Lääkäriltä ajan ottamalla sai steriilisesti vetää verta käsistä niin että päähän koski ja ne riipukset sit sai täytettyä. minulla poikakaverini verellä hänellä minun. jostain syystä groteskin romanttista mutta niin se vain on x) omani on aina tuonnut onnea...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.08.2007 08:15

Lainaus: Amelia De Vlarie

Lääkäriltä ajan ottamalla sai steriilisesti vetää verta käsistä niin että päähän koski ja ne riipukset sit sai täytettyä.

Siis daa, mikä hirmuinen etikettivirhe. Skenepisteet tippuu. Idea on kyllä kieltämäti hyvin romanttinen. Muistuttaa korun kantajaa joka hetki siitä kenen kanssa on verisiteet tehty.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2007 11:13
Minulla on unisieppari. Ja joku mieliala sormus, enkä tiedä voiko sitä maagiseksi esineeksi laskea. Ku se ei ees vaihda väriä, vaikka pakkauksessa niin lukikin... ;(
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2007 18:10
Minulla oli hopeinen pentagrammisormus,joka oli minulla noin viisi vuotta, mutta miehenretaleeni meni hävittämään sen. Voi vitun *****. Täytyy vielä tonkia imurin pölypussi ennen kuin nakkaan sen lopullisesti roskiin.

Koska sormus oli minulla niin kauan, ainakin oman mittapuuni mukaan, oli sillä paljon tunnearvoa. Ties missä se on kulkenut mukanani.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2007 21:27
Ankh-risti ainakin roikkuu kaulassa. Ei se mitenkään maaginen ole, mutta kuitenkin hyvin rakas esine/koru.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 13:04
Pienenä minulla oli pieni kaislan värinen kivi,sellainen soikea ja jotenkin oudon pehmeä. o__O Siihen oli painautunu kaislan kuvat,mutta olen sitten hävittäny sen johonkin.. :/ Siitäkin oli paljon muistoja. JA mulla on korvikset,jotka sain ystäviltäni eräänä tärkeänä päivänä. En ota niitä varmaan koskaan pois Ei minulla muita niin onnenkoruja sitten ole..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit