Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:15
Minulla on unisieppari, ostin joskus joltain intiaanilta(?)
Ihan hieno se on. Minulla ei ole mitään muuta tärkeää, kuin sitten yksi nalle, joka on jo aika vanha. Se on minun eka lelu Korvat siltä olen syöny, ja se tuottaa minulle onnea. Ei se minulle kuitenkaan mikään unilelu ole. Hyllyssä se komeilee
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:27
eiii ole, paitti sormukseni on maaginen
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 30.05.2007 20:25
Mulla on lapsuudenystävältäni saatu "meidän" horoskooppikivi, eli ametisti.
Lienekkö kuvitelmaa vain mutta joskus se tuntuu niin mukavan lämpimältä kun minulla on mukavia muistoja ystävästäni (mieli voi kuvitella sen lämpimäksi).

Toisaalta oma ruuminlämpö voi lämmittää kiveä, johon varautuu lämpöä.
On sanottu, että se myös auttaisi univaikeuksiin, jne.
Joo, kai se auttaa jos siihen haluaa uskoa.
Uskot/luulet nukkuvasi paremmin niin nukut paremmin.

Entäs jos ihmiselle ei kerrota, että sen avulla nukut paremmin niin nukkuuko hän sen paremmin?

Sama periaate oli eräässä jenkkisarjassa, jossa peloteltiin ihmisiä. Ensin pohjustettiin väkivaltaisella historiallisella tarinalla ja sitten laitettiin porukkaa samaiseen taloon kameran kanssa.
Katsotaan miten pitkälle ihmisen oma psyyke vie.

Kyllähän ihmismieli näkee mm. hämärässäkin hahmoja jos hän oikein haluaa nähdä, vaikka usein ovat vain mielikuvituksen kepposia. (Kyllä olen hyvin kriittinen silti vaikka tykkäänkin mystiikasta, kummitustarinoista, fantasiasta)
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.06.2007 18:15
Mulla on pieni kultainen ristikorvis jota pidän aina. Se on ainut kultainen koru mitä taidan edes omistaa, sillä hopea on mun juttu. Kulta on ehkäpä liian pramea minunlaiselleni...
Niin, minä reppana kun toivon, että tuo kyseinen korvis pitäisi kaikenlaiset p-tyypit loitolla minusta. Kuinka naurettavaa, mutta oon kuitenkin ihan tosissani.
Toinen ns.maaginen esineeni on keväällä Oulusta ostettu hopeinen risti, jossa on lilanvärisiä simpukan kiviä. Se on aina kaulassani, ja pitänee loitolla yhtä sun toista epämiellyttävää asiaa, eipä niistä sen enempiä.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 07.06.2007 18:23
mul oli joskus eräs ihana risti jonka sain jostain matkalta pidin sitä aina kunnes se katos tekisin mitä vain saadakseen sitä takas! se oli niin rakas mulle! menin seuraaval päiväl ettii sitä mut joku oli löytäny sen ja ottanu ittelleen näköjään! viel joku päivä mä sen löydän!! jotenki uskoin sen suojelevan mua kaikelta pahalta. toki mul yks toinenki koru jonka aina pakko olla kaulas jotta kaikki olis hyvin. mahdollista että sen toisen korun hävittämisen jälkeen ajattelin vaa niin paljon et jotain pahaa tapahtuis et tapahtuiki
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.06.2007 21:35
Minulla on onnenkoruna sellanen ikonijutska Se on semmonen puinen soikio jossa on ikoni. Se on mulla aina koeviikolla ja välillä muullonki ku onnee tartteen Siitä vaa on tullu tapa jota ei kehtaa rikkoo, vaikka se on joissai kokeissa unohtunukki. Kyllä ihmiset kattoo aina vähän oudosti kun se on mulla koulussa kaulassa, ei vissiin ihan minulle ominaista
Mutta kaunis se on.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.06.2007 03:20
Papan itse tekemä hopeakaulakoru on muodostun tärkeeks.
Ja yhden asuntolan avain kulkee muistona.
Kostoksi ystävälleni, joka meni ja leikkasi ihanat rastansa irti, kannan kahta hänen rastoistaan käsilaukussani.

Kai ne jotain onnea tuo, kauniita muistoja ainakin, mikä on onnea sekin.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 14:52
Ei ole. En harrasta. Olen itse ainoo onnenkaluni.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.06.2007 15:14
kaverini antoi viime joluna lahjaks tinaristin ja se on tosi kaunis. se sitten alkoi vääntymään ja meni lopulta poikki. se oo mulle niin tärkee että mä rukoilin että isä ois korjannu sen ja isähän korjas. se on vaan niin tärkeä mulle. vaikka onkin vasta vähän aikaa ollu. mutta kun se on parhaan kaverin antama.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 18:16

Lainaus: darkAngel

kaverini antoi viime joluna lahjaks tinaristin ja se on tosi kaunis. se sitten alkoi vääntymään ja meni lopulta poikki. se oo mulle niin tärkee että mä rukoilin että isä ois korjannu sen ja isähän korjas. se on vaan niin tärkeä mulle. vaikka onkin vasta vähän aikaa ollu. mutta kun se on parhaan kaverin antama

tina on kyllä pirullista tavaraa.. minullakin oli jing & yang sormus ja onnistuin senkin saamaan rikki
nyt tilasin hopeisen upside down ristin jolla on aivan varmasti maagisia kykyjä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit