Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.04.2009 16:34
Kiviä, koruja, kasa alan kirjoja ja kaunis uusi heiluri. niin ja kaulassani on irlantilaista tekoa oleva kelttikoru jota en ota koskaan pois.
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.05.2009 20:11
Itselläni oli joskus semmoinen jännä pieni lila perhonen joka oli irronnut jostain pinnistä jonka repäisin jostain (en muista siis alkuperää). Joka tapauksessa uskoin että tämä pieni perhonen tuo minulle onnea, ja kai se sitä vähän toikin Nyt olen kyllä hukannut sen, enkä enää kanna mitään mukana, mutta pitäisi varmaan etsiä jokun amuletti kun ei oikein ole onni potkinut..
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2009 10:37
Minulla on ollut todella kauan eräs sydämen muotoinen, pullea muovinen koru. Se on ollut joskus kullan värinen, mutta nyt naarmuuntunut ja osa maalista lohkeillut. Joten tuntuu kuin se kuvaisi tavallaan omaa sydäntäni. Ennen pidin korua kaulassa lähes aina, mutta nyt se on ollut "heitteillä". Olen joskus muutama vuosi sitten piirtänyt kuvan jossa minä olin kahlittu tähän sydämeen. Se oli iso ja kahleet olivat vahvasta kullasta. Kuvassa korun "ikuisen lähes saavuttamattoman rakkauden kirous" tuntuu vahvalta. Tätä rakkautta koskeva ylä- ja ala mäki "kärsimykseni" alkoi syksyllä -07. Tässä on välillämme tapahtunut paljon hyvää ja paljon pahaa. Tällä hetkellä emme ole väleissä ( minun munaukseni). Mutta ehkä saamme taas sovinnon tehtyä, jos alan käyttää korua ja annan sen tehdä taikansa. ;D En kuitenkaan häntä pysty unohtamaan.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2010 02:21
Lähes kaikki koruni ovat tavallaan maagisia esineitä. Eräs on kuitenkin ylitse muiden... upea maaginen tikarini.
Kirjoittanut: Jizabel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 14:28
Hmm.. taitaa olla pentagrammi koruni jotai pidän aina kaulassani ja ystävältäni lahjaksi saama kristalli joka on kotona hyllyssä esillä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.03.2010 12:05
En tiedä voiko "kiviä" laskea maagisiksi esineiksi, mutta sellaisia minulla on. No kyllä voi. Herkät ihmiset ainakin huomaavat ajan kanssa näiden tehon. Mulla näitä on siis Vesikannussa. Niiden pitäisi tuoda keholle iloa ja voimaa. Siinä on kolmenlaisia kiviä. Sisältäen keltaisia kalsiitteja, karneoliakatteja ja punaisia jaspiksia.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2010 11:06
Omalla kääpiödruidillani on +1 earthroot staff ja +1 hide armor, ei sen enempää.

...ai siis millasia maagisia esineitä?
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2010 18:30
Maagisia esineitä kyllä löytyy, ainakin kaikki ne, mitä rituaaleissa yleensä käytän (mainittakoon tärkeinpänä se athame), ja kaulassa killuu jatkuvasti pentagrammi. Sen otan pois vain silloin, kun on hiusten vaalennus menossa (erinäisistä syistä...)
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2010 08:29
Hyllystyä löytyy kaiken maailman loitsukirjat, mustat raamatut ja ennustuksen kirjat. Tarot kortit on yksirakkaimmista. Kaulassa roikkuu putkilo jossa on ensirakkauteni antamasta kukasta kuivattuja lehtiä(muistona). Sormessa on kalevala koru joka tuo onnea työelämään(valmistujaislahja kummi-tädiltäni). Sängyn yllä roikkuu unensieppaaja(ja se tosiaan toimii). Sitten on tietenkin ylenmäärin erinäisi pieniä krääsiä. Kristalleja, kuivattuja kasveja, kiviä, koruja, keppejä, aineita.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.04.2010 20:06
Poikaystävältä saatu Kalevala Korun Rakkaus punaisella kivellä. Sitä en ota pois oikeastaan ikinä. Symbolisesti kannan kaulallani oman ukkokultani sydäntä ja siksi koru onkin erityisen rakas ja tärkeä, ilman sitä on alaston olo.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit