Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.03.2009 11:17
Mulla oli vielä viimekesänä sellainen nätti amuletin näköinen koru, siinä oli sellanen kivi, liekö ametisti, upotettu sellaseen koristeiseen metalliseen laattaan. Kyllä ainakin tuntui turvalliselta olo se koru kaulassa, ja jonkinlainen energia siinä kivessä kyllä oli. Mutta onnistuinpa vain niin hienosti senkin korun kadottamaan jonnekin metsään.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2009 12:20
Pentagrammiriipus suojaksi, pahojen henkien karkoittamiseksi. ...En muista mistä kuulin että sillä tällainen ominaisuus olisi, mutta tähän uskoin ja uskon. Ja sehän siitä maagisen tekee, jos siihen uskoo.

Ja ikivanha junan litistämä onnenkolikkokin minulla joskus oli, en vain tiedä missä sekin on nykyään. Ilmankos onkin mennyt asiat päin p****tä.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 15:59
Mulla on kritalleja,ametisteja,akaatteja joilla maadoitan ouija-lautani. Pidän myös kaulassa sellaista hiottua isoa kristallia.
Kirjoittanut: Prinses Dark (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 17:42
Mul ei varsinaisest oo, mut kyl mul oli semmone hieno lohikäärmeen muotone kaulakoru joka kaulas tuntu turvalliselt, mut kadotin sen.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 18:02
Mullon sellanen perinteinen machete, se takin sisällä tuntuu melkein missä vain turvalliselta
Maaginenkin se on, sen ku vetäsee esiin väki joukossa, niin kyllä katoaa porukka ympäriltä kuin taikaiskusta
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2009 13:39
Onko kellään mulla ongelmaa, että kun et ole lakannut kynsiäsi tunnet olosi alastomaksi? Minulla on sellainen ongelma. Kerran myöhästyin koulusta ku noli pakko lakata kynnet, muuten ei minnekkään lähdetä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.03.2009 15:25

Lainaus: cyberhz

Onko kellään mulla ongelmaa, että kun et ole lakannut kynsiäsi tunnet olosi alastomaksi? Minulla on sellainen ongelma. Kerran myöhästyin koulusta ku noli pakko lakata kynnet, muuten ei minnekkään lähdetä.

...Siis miten tämä liittyy maagisiin esineisiin..?
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2009 17:36
Kait se on se kynsilakka niin maagista, että siitä saa suorastaan vaatteet päälleen
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2009 12:33
onhan sitä kolikko joka on hukassa ja plektra.ja sentencedin nimmarit.ne on mun maagiset esineeni.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2009 20:00
Eipä mitenkään erityistä ole...joskus ollu kolikko ja yks sormus
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit