Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:16
En tiedä, itseasiassa. Ei ainakaan näin äkkiseltään tule mitään mieleen.

Toisaalta uskon, että jos kadotan esikihlasormukseni / otan sen pois, se tuo suhteelle huonoa onnea. mutta se on vain uskomus, toivon.

mutta enhän minä tiedä, mitä maagisia asioita ennen vaarilleni kuulunut, yli 60 vuotta vanha hopeoitu lohikäärmerasia, kantaa. huoneestani kun löytyy jos jonkinlaista esinettä aidoista fossiileista lähtien.

ja enpäs muuten ole vieläkään valkaissut sitä löytämääni poronkalloa! jos siinä vaikka olisi jotain henkiä
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 11:44

Lainaus: Iiriva

ja enpäs muuten ole vieläkään valkaissut sitä löytämääni poronkalloa! jos siinä vaikka olisi jotain henkiä

Oletkö löytänyt poronkallon? Wau, aika mahtavaa! Oli varmaan kiva löytö. Minustakin olisi kiva löytää jotain tuollaista, hihi.
  • Lähetetty: 05.02.2007 17:14

Lainaus: TheSecret

Oletkö löytänyt poronkallon?

kolmisen vuotta sitten kiertelimme lapissa asuntoautolla ajellen. Eräiden tuttujen mökillä Äkäslompolossa sitten käppäilin metsässä ja törmäsin puhtaaksikaluttuun poronraatoon. kallo mukaan ja menoksi!
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.02.2007 18:28
No höh, mie oon asunu Lapissa pienen ikäni ja olen löytänyt vain lintujen ja oravien kalloja ei kai vain ole kohdalle sattunut tai sitten haahuilen väärissä paikoissa.
  • Lähetetty: 05.02.2007 18:49
Äkäslompolo ainakin oli minusta keskellä ei mitään vaikka onhan siinä Ylläs ihan vieressä...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 05.02.2007 22:57
ei ainakaan tule mieleen, että omistaisin mitään... pari omistamistani esineistä on minulle kuitenkin aika tärkeitä, poikaystävältäni saatu kaulakoru jota en voi ottaa pois, ja joskus löytämäni keskiaikainen iso ruostunut naula, joka on hyllyn päällä koristeena
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 01:33
Alchemyn ulvova susikoru vuodelta -99, ilman sitä ei voi mennä minnekkään, tai tunnen itseni alastomaksi
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.02.2007 14:50
Onhan noita onnen koruja muutama: ilman mustaa-aurinko korua en tee mitän missä saattaa tarvita edes hiukan onnea ja onnistuneen päivän takaa pentagrammi koru laukussa. Lisäksi minulla on ylhäällä vasemmassa korvassa punainen muovi rengas jossa on erään rakkaan rottani hampaan jäljet, ilman sitä en mene mihinkään.
Jännää on se, että kaikki noista koruista ovat päätyneet onnen koruiksi pitkän ajan kuluessa enkä ole ostanut mitään niistä onnen/tuurin tuomis tarkoituksessa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:43

Lainaus: Lilith

enkä ole ostanut mitään niistä onnen/tuurin tuomis tarkoituksessa.

Minäkään en ole siinä mielessä ostanut ikinä niitä esineitä, jotka lopulta ovat päätyneet onnen kaluiksi. Minulla ne ovat useimmiten olleet lahjoja tai löytöjä
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2007 22:48
Minulla on sellainen kaulakoru, jossa on sitriinikivi. On tuonut niin monesti onnea. Ja sitten kokeisiin otan mukaani mustan kaulapannan, jonka sain ystävältä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!