Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.06.2007 19:09

Lainaus: nocturnal_chimaira

tina on kyllä pirullista tavaraa

niinpä... jos sitä yrittää juottaa yhteen ni koko koru valahtaa veteläks.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 19:27

Lainaus: darkAngel

Lainaus: nocturnal_chimaira

tina on kyllä pirullista tavaraa

niinpä... jos sitä yrittää juottaa yhteen ni koko koru valahtaa veteläks.

Tästä syystä minulle vain kunnon metallia ja koruissa hopeaa. Onneksi kaikki sukulaiset tietävät, että enemmin vähän ja laadukasta kuin paljon huonoa mutta halpaa. Eikä minulle tarvitse välttämättä ostaakaan mitään, raha kelpaa aina. Sitäpä suosinkin enemmän sukulaisten antavan kuin ei kukaan muu kuin miehekkeni osaa ostaa sellaista mitä todella tykkäisin. Paitsi sitten tietysti lapsuudenystäväni.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.06.2007 16:34
Tajusin juuri, että laukussani roikkuva pehmoheijastin-lohikäärme taitaa olla minulle jonkinlainen onnenesine. Siitä on tullut kovin tärkeä minulle siihen nähden, että se on vain pikkuinen maskotti. Sillä on jopa nimi.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.06.2007 16:43
Mulla on laukussani kiinnitettynä pinssi, jonka vaihdan aina siihen kassiin, jota milloinkin käytän. En ole ennen asiaa ajatellut, mutta kyllä se taitaa onnenkalu olla. En voisi kuvitella lähteväni liikenteeseen ilman sitä.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2007 14:57
Löytyypä niitä muutama. Joskus lasena pidin hyvänonnen tuojana kaulassani tädin ulkomailta tuotua pientä riipusta, jossa oli kala. Joskus pidin sormuksia sormissa, koska tuntui että silloin saan ajatukseni pysymään paremmin kurissa ja vieläkin tuntuu olevan haamutunne siitä, että ne sormukset on paikoillaan. Ehei, en ole kadottanut niitä, ne on korulippaassa varmassa tallessa. Hopearisti, joka on aina kaulassa, paitsi nukkumaan mennessä. Jonkunlaiset onnenamuletit ovat kai myös korvikset, joita pidän. Ne saatuaeni en ole muita korviksia nähnytkään tai halunnut pitää.
Viimeisimpänä virityksenä on jostain vanhasta nahkatakista leikattu kalvosin, jonka pujotan ranteeseeni ja sen päälle tulee aina kaksi helmirannekorua; musta ja violetti. Se vain tuntuu tuovan hyvää onnea. Huoneeni ovessa on paperimassasta muotoillut kasvot... Nimitän sitä otusta huoneenvartijaksi. Se valmistuis joskus aika pian nähtyäni erään oudon unen aiheesta.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.06.2007 18:13
Minulla on kaulassani hoperaketjussa roikkuva ruusukvartsisydän, joka kulkee aina mukanani joka paikkaan.
Olen käyttänyt sitä korua jo niin kauan, että minulle tulee orpo olo, jos joudun joskus olemaan ilman sitä, siihen riipukseen liittyy niin paljon kaikenlaisia muistoja.

On hassua, miten tuollaisen pienen ja monien ihmisten mielestä turhanpäiväisen esineen kantaminen ja katseleminen jaksaa ilahduttaa ja piristää mieltä.
  • Lähetetty: 23.07.2007 04:38

Lainaus: Swanette

Tajusin juuri, että laukussani roikkuva pehmoheijastin-lohikäärme taitaa olla minulle jonkinlainen onnenesine.

...Paitsi että muutama viikko sitten viskasin sen laatikkoon huoneen perimmäiseen nurkkaan. Pikku lohikäärmeeseen liittyi aivan liikaa muistoja.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 23.07.2007 08:48

Lainaus: Swanette

Pikku lohikäärmeeseen liittyi aivan liikaa muistoja.

Minulla yleinen mikä roikkui on hopeinen lohikäärme mutta erääseen liittyi liikaa muistoja mutta se hävisikin aika pian, en tiedä minne. Kahteen muuhun liittyy hyviä muistoja. Haluaisin sen ensimmäisen lohikäärme-korun taas mutta pitää varmaan ostaan uusi, ettei siihen liity mitään. En tiedä sitten muistuttaisiko se, että se vain näyttäisi samalta kuin entinen. Nykyisin onnenamulettina kulkee pentagrammi, kuten Wiccalaisuudessa: Pentagrammi suojelee ja vahvistaa. Vaikka se lienee ihan psykologista mutta kaikki mystiikkaan liittyvät ovat kiehtovia. Mieheni onnenamulettina kulkee Thorin vasara, jonka hänelle ostin syntymäpäivälahjaksi
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 23.07.2007 14:10
Minullakin on myös hopeinen lohikäärmeriipus, sitä käytän tälläkin hetkellä, eikä siihen onneksi liity ainakaan huonoja muistoja. Pentagrammikorua tulee myös käytettyä aika usein, samoin ankhia ym.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2007 14:16
cross " upside down, of course " ja pentagrammikoru kiikkuu joka päivä kaulassa..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit