Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Maagiset esineet

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 14:42

Lainaus: SinofSatan

Pienenä minulla oli pieni kaislan värinen kivi,sellainen soikea ja jotenkin oudon pehmeä. o__O

Minulla oli kaksi sinistä lasikiveä, joista näkyi läpi. Niitä tehtäessä sinne on varmaan jäännyt kuvioita ja ilmaa, joten ne olivat jotenkin "maagisia" tai ainakin kauniita katsella. Sain kai ne joskus lapsuudenystävältäni.
Kuulostaa oudolta mutta ne olivat tavallaan "stressileluina" ku ne ovat sinisiä ja lasipinnasta olen pitännyt aina. Onnenkivinä ja tuntuivat mukavan silosilta kädessä.
Ne on minulla vieläkin tallella. Niiden maagisuus aikuisiällä hävisi, kun näin Tiimarissa niitä myynnissä ison kansan esim. peilin reunuksien korsteeksi.
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.09.2007 20:58
Kun meidän yks kissa kuoli niin olin tosi surullinen, sitten mun äiti osti mulle kissan silmän näköisen korun. se on tosi tärkee mulle ja se auttaa mua kestämään ja jaksamaaa eteenpäin.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2007 01:23
Eipä ole ei. En usko hölynpölyyn.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.09.2007 12:53
Ei ole. Enkä muista että olisi koskaan ollutkaan mitään sellaista esinettä, jota olisin onnea tuottavana pitänyt. Ehkä tarvitsisin sellaisen kun tuo huono onni tuntuu minua vaivaavan.
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2007 17:30
Minullakin on unensieppari sänkyni yläpuolella, mutta muita maagisia esineitä en omista.
Kirjoittanut: umpikuja13 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.10.2007 22:25
Voisin sanoa kaulakoruni. Ei mikään erikoinen(?) pieni "värikäs" kivi.
Minkä isäni osti mulle joskus kun olin pieni. Harvoja muistoja...
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2007 22:27

Lainaus: Doomeri

Ollaan sitä etsitty... ....ei ole vielä löytynyt...Entinen oli ankhi joka merkkasi minulle paljon.... ...että pitikin antaa se silloin..

Sama tunne. Olin saanut todella kauniin ankhin entiseltä poikaystävältäni joskus. Menin sitten suutuspäissäni sen antamaan pois.
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2007 21:05
Minulla on ainakin unisieppari ja mielestäni se on toiminut vallan mainiosti. Kerran se ei tainnut olla roikkumassa tuossa ja silloin satuin näkemään painajaista. Kovin hyödyllinen kapistus.

Sitten on useita koruja ja pieniä, ehkä arvottomiakin asioita, mutta tunnen oloni rauhoittuneeksi kun pidän jotain sellaista kädessä. Niihin liittyy aina jotain muistoja. En tosin pidä niitä mukanani, mutta koitan olla hukkaamatta jotain niistä. Silloin tulee jotenkin levoton olo.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2009 21:40
Maagisia energiaesineitä? Liikaakin.. esim. Unisieppari, Feng Shui-patsaita (ne kilpikonnat on vaan niin upeita, ah.), lampusta roikkuu kristalleja, ja olohuonetta vartioivat egyptiläiset jumalhahmot. Lisäksi löytyy kaikenlaisia onnenkiviä ja symboleja kämpästä.. minkäs teet, tykkään moisista.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2009 10:45
No ei minulla ole yhtään maagista esinettä, tosin niiden mielestä jotka pitävät tiettyjä esineitä/tavaroita maagisina, asia voi olla toisin. Aikoinaan keräilin yhtä sun toista muun muassa kiviä, näitä on vielä muutamia jäljellä ja osa niistä on todella maagisennäköisiä. Kookkaita yksittäisiä vuorikristallikiteitä, ruusu- savu- ja keltakvartsikiteitä, ametistikiteitä jne. Näitähänä myydään voimakivinäkin mutta minusta näiden kivien "voima" piilee ainoastaan niiden kauneudessa.

Jaa tosiaan, olihan minulla joskus kauan sitten erittäin maaginen laite nimeltään Ford Taunus, vuosimallia 1978. Siinä oli joukko ihmisjärjelle käsittämättömiä pikkuvikoja joista osa korjaantui ihan itsestään, palaten aina kriittisillä hetkillä liikenteessä. Pelottava kulkuväline kertakaikkiaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit