Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ajattelit gooteista ennen kuin sinusta tuli sellainen?

Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2011 16:55
Mää pienenä luulin et kaikki gootit on masentuneita ja ittensä vetäytyneitä ja jos niille kävis sannoo jotaki ni sit se kävis kimppuun. Luulin kans et ne on just niit tyyppei jokka mollaa toiste ulukonäkköö. Mää kans ihhailin sitä tyyliä ja aattelin et määki ehkä haluisin isona sellaseks. En kuiteskaa ollu varma et halluisko koska en halunnu olla masentunu. Nyt kyl tiiän vähä paremmi mikä gootti o.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2012 12:06
Ajattelin vain, että oi millaisia tyyppejä ja ihailin heitä. Kuvittelin tuolloin, että ainoastaan bändien keulakuvilla voi olla goottivaatteita ja he ovat ainoita gootteja mitä maailmasta löytyy, ovat jollakin ompelijalla teettäneet asunsa, eikä kukaan muu voi näyttää samalta Noh, asiat vähän selkenivät, kun liityin iki-ihanaan Irc-galleriaan ala-asteen loppupuolella ja löysin sattumalta tyyppejä, tavallisia ihmisiä, joilla oli niitä ihania "en saa koskaan tollasta" - vaatteita. Sitä kautta sitten aloin etsiä paikkoja, josta goottivaatteita sai ja siitä se riemu alkoi kun sain vihdoinkin pukeutua samansuuntaisesti kuin suosikkibändieni jäsenet Voi niitä aikoja..
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2012 17:07
Itse olen pitänyt gootteja jotenkin jumalaisina olentoina, joihin kuuluminen olisi jotenkin vähintäänkin valaistumista vastaava juttu, ja hyvin hankala saavuttaa. Ei siksi, ettenkö silloinkin olisi mustaan pukeutunut, mutta pidin silti jotenkin tavoittamattoman ihmeellisenä asiana.

Vieläkään en kutsu itseäni gootiksi, vaikka kaikki edellytykset luultavasti olisikin
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: DEADBUNNY
  • Lähetetty: 30.11.2012 14:00
Kamalaa, kun perheessäni on aina oltu niin kielteisiä kaikkia kohtaan. Mietinkin usen miten ihmeessä pääsin näin kieroon kasvamaan x3
Vanhemmat ovat aina selostaneet, että kaikki erilaiset ovat päästään sekaisin tai jotain huumeiden käyttäjiä.
Hohhoi. Itse en onneksi koskaan kauheasti tuota ajattelutapaa käyttänyt. Olen vain myhäillyt jotain vastaukseksi porukoille.
Enpä siis kai ole ollut oikein mitään mieltä. Aloin vain pukeutumaan mustiin (siis aivan täysin mustiin. Väriä EI saanut olla yhtään) kolmos luokalla ja siitä se sitten lähti. Kutosella mukaan tulivat korsetit ja seiskalla olen tepastellut jo maihareissa, että varsinaisesti gootiksi olen 'ryhtynyt' siinä ylä-asteen alussa
Puvut vain miellyttivät minun silmääni, en osaa oikein muuta ajatuksistani sanoa 8)
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2012 19:45
Mulle kanssa gootit oli ku joitain puolijumalia ja yli-ihmisiä. Katoin vaan suu auki jos näki... siihen aikaan mun vanhassa koulussa oli sellanen pikkunen goottipoppoo... kuolasin vaan niitä platformeja ja vaatteita, nykyisin näytän varmaan itse juuri samalta :'D Goottivaatteet oli kanssa niin upeita... en koskaan tienny mistä niitä sai ja sitten kun ne kaupat löys... voi että mä kuolasin...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.12.2012 00:15

Lainaus: Ratpick

Tätä juuri. Ei gootit ole sen kummempia kuin muutkaan ihmiset. Kuuntelee vaan vähän hassua musiikkia ja pukeutuu vähän hassusti.

Tavallaan tuo illuusion särkyminen olikin hyvä asia, koska se mahdollisti skenen sisällä ihmisiin tutustumisen kun tajusi, että samanlaisia urpoja ne on kuin itsekin.

Touche. Tämä on se pointti jonka toivoisin vähän kaikkien hokaavan, silloin jutussa siirrytään terveelle 'No bullshit' -pohjalle.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2012 12:21

Lainaus: Deadboy

Touche. Tämä on se pointti jonka toivoisin vähän kaikkien hokaavan, silloin jutussa siirrytään terveelle 'No bullshit' -pohjalle.

Etenkin "normaalille" kansalle olisi kiva. Luultavasti kaikki mustiinpukeutujat tajuavat asian aika hyvin, mutta muulla kansalla (ei saa kuitenkaan yleistää) tuntuu olevan välillä ihmemielikuvia, joista saatananpalvonnat ja viiltelyt yms. on varmaan yleisimmät, mutta eivät lähellekkään häiritsevimmät.
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2012 20:17
Itse en pienenä edes tiennyt, mitä gootti tarkoittaa. Muistan kun ykkösluokkalaisena luin Koululainen-lehdestä, kun joku tyyppi oli kirjoittanut sinne, että on typerää kiertää gootit kaukaa ja että he ovat ihan normaaleja ihmisiä. Ihmettelin vaan, että mikä ihme on gootti!
Myöhemmin olin äidin serkun pojan rippijuhlissa ja kirkon pihalla näin goottityylisesti pukeutuneen naisen. Olin ihan haltioissani ja ajattelin, että tosi ihanat vaatteet!

Lainaus: Kuolonenkeli

Goottivaatteet oli kanssa niin upeita... en koskaan tienny mistä niitä sai ja sitten kun ne kaupat löys... voi että mä kuolasin...

Ihan sama juttu!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.12.2012 10:24
ite en ajatellut,että gootit on masentunutta porukkaa............
en oikein tiennyt mitä ne oli,joten ei ollut ainakaan mitään stereotyypiä.

eräänäpäivänä sitten aloin miettiä tietokoneella ollessa "mikä mä oon kun oon alkanut pitää mustia vaateita?"
no,jouduin pitkän ajan ettii,kunnes löysin sanan gootti.
sit vaan etin ja totesin "hm....joo toi gootti on ihana"
"mistä tommosta kamaa saa? ihana tyyli,ihana taide ja ois kiva näyttää tolta"

ulkonäkö muutos tapahtu tossa kesällä..juu elä tuomitse.......
juuri kun ala-aste loppu ja ylä-aste alkaisi...saisin uuden luokan ja edellinen ois past.
kiusaajat eri luokssa...ja niin minä tulin gootiksi.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 18.12.2012 01:56
Vuonna 1990 istuin autossa parkkipaikkalla ja radiossa esitellivat Theatre of Tragedy, uusi norjalainen yhtye. Yhtye perustettiin vuonna 1992, mutta pari biisia soitivat radiossa silloin kesällä 1990. Kuuntelin radio, ja talon edessä oli gootti-porukka. Sanoin: "Vihdoinkin minun ihmisiä.."
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit