Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ajattelit gooteista ennen kuin sinusta tuli sellainen?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 15:12
Hmm... tämähän alkaa kyllä mennä offiksi taas. Jatketaanpas vampyyrien ruotimista vampyyriketjussa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2009 15:15
Minulle tuli mieleen vanha ajatukseni gooteista: Pelkäsin niitä ._. Kaikki näytti niin massiivisilta ja pelottavilta ja just sellasilta vampyyrikauhuleffoista repästyiltä draculan vaimoilta. Tosin sillon, kun olin pieni siis joskus 90-luvulla/2000 luvun alussa niin silloin oikeesti kaikki täällä pyörähtelevät gootit oli juuri näitä perus samettiin ja punaista huulipunaa, valkoinen iho heeboja. Myöhemmin kun tutustuin genreen niin huomasin, että on ihan OK että rusketun kesällä
Oikeesti, se oli pikkusena pelottavaa, tosin pelkäsin myös punkkareita ja hevareita. Muistan, että kuumehouraillessani näin aina painajaista, kuinka miun pitkät vaaleet hiukset jäi jonkun ison telaketjukoneen väliin ja joku punkkari tuli ja leikkas miulle irokeesin : (
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2009 22:23
" WOU." Siinä se, lyhykäisyydessään. Olen aina ihaillut gootahtavaa pukeutumista, pienempänä se oli ehkä enemmän semmosta erilaisuuden huomaamista ja kummastelua. Erityisesti kadehtien katselin aina meikkauksia ja hiuksia, tahdoin samanlaiset. Pienempänä ne tummiin kauniisiin vaatteisiin pukeutuneet tyypit oli jotenkin niin salaperäisiä ja villin tuntuisia että se kiehtoi suunnattomasti. Ah, nyt kuulun itse siihen jengiin, tunnen olevani kotona vaatteissani
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.05.2009 22:36
Olin niin arkajalka että katselin vain kaukaa ja ihailin. Siihen aikaan kun yläasteella olin niin
Parhaan kaverin Sisko oli musta maailman kaunein nainen koska se oli Gootti.
Silla oli ihana huone,ihania tavaroita, vaatteista puhumattakaan.
Kaverin kanssa aina salaa niitä käytiin katsomassa. Katsoin sitä aina korkealle ylöspäin vaikka se jaksoi meille aina keljuilla ja kiljua kun käytiin salaa sen levyhyllyltä rehellisesti lainaamassa levyjä.
Monet kyseisen henkilön levyhyllyn sisällöstä löytyy omalta koneelta tätä nykyä.
Vaati kuitenkin oman aikansa ennenku sain itse tarvittavaa rohkeutta olla erilainen.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2009 18:35
Hmmm...

Peräkylillä kasvaneena en ole juuri gootteja nähnyt ennen kuin aloitin lukion hiukan isommassa kaupungissa. Lukiossa oli yksi gootti, sellainen perus mustatukkainen, mustiinpukeutuva tyttönen. Hän oli kyllä todella kaunis ja kaunistui minun mielestäni joka vuosi lisää tyylitajun hienostuessa.

Mutta muistan aivan pienenä joskus nähneeni yhden ainoan pinkkitukkaisen, mustanpuhuvan neitokaisen New Rockit tai vastaavat jalassa. En pelännyt, katsoin vain silmät suurina ja ihmettelin, että kuka uskaltaa pitää "noin hurjia vaatteita". :3 Muistan halunneeni itsellenikin samanlaisia vaatteita, mutta en koskaan sanonut sitä ääneen.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.05.2009 20:38
En muista lapsuudestani nähneeni yhtään goottia, ehkä kiinnostuessani kyseisestä tyylistä vasta aloin kiinnittää huomiota (sama kun hankkisin lävärin huomasin tarkasti jos jollain oli läväri. Tai tekokynnet huomasin heti kaikilta sen jälkeen kun itse sellaiset laitatin.)
Kai joskus naureskelin gooteille, että "mitä pellejä", mutta...onhan se nyt muuttunut. Lähinnä mietin että "hitsi, miten rohkea ihminen."
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2009 21:54
En tiennyt kakarana mitään gooteista, edes heidän olemassaolostaan, vaikka mieleenpainuvia ilmestyksiä pelottavine kenkineen jokusen muistankin. Aina olen pitänyt tummanpuhuvista erikoisuuksista, ihaillut salaa uskallusta olla itsensä, vaikken sitä aikoinaan ehkä uskaltanut ääneen sanoakaan. Joskus peruskoulun jälkeen kun tajusin mitä gootteus on, ja mitä se ei ole, halu muuttua itsekin mieluisaan suuntaan vahvistui.
Kirjoittanut: karenda (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.05.2009 00:06
En ole oikeastaan ole ollut mitään mieltä gooteista. Hassua sinänsä. Ehkä vasta sitten yläasteella aloin olla jotain mieltä, kun koulussamme oli muutama gootti. Katsoin heitä jotenkin kummastellen, ja kerran kun yhdellä yhdeksäsluokkalaisella oli johonkin juhlaan sellaiset korkeat mustat kiiltävät korkkarit, niin katsottiin kavereiden kanssa niitä ihan "järkyttävät kengät ;O". Huvittavaa, koska myöhemmin aloin pitää juuri sen tapaisista kengistä ja muistakin todella korkeista korkkareista. Mutta en siis ole ajatellut mitään "onpas naurettavan näköisiä" tai muutakaan tuollaista, mutten varsinaisesti pitänytkään. En kuitenkaan muista tarkalleen missä vaiheessa aloin kiinnostua goottityylistä ja niistä vaatteista.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 09:07
Ihailin lähes kaikkia gootteja. Paitsi jos ne oli poikia,tosi isoja poikia, ne oli pelottavia koska olivat pitkiä ja minä niin kauhean lyhyt.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 09:48
Jaa.. Aina sitä ihailua ollut erilaisesti pukeutuvia kohtaan (: Eipä sitten mitään sen suurempaa.. mutta juu, nyt olen itse tämmöinen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit