Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ajattelit gooteista ennen kuin sinusta tuli sellainen?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.08.2009 09:55
En kertakaikkiaan voinut ajatella mitään, koska 12-vuotiaana (vuonna 1992) aloin käyttäytyä, ajatella ja pukeutua tietyllä tavalla jolle en löytänyt nimeä. Perääni huudeltiin hevaria, punkkaria, saatananpalvojaa ym mutta vaikka kuinka näitä tutkiskelin en löytänyt niistä sitä omaa juttuani ja luulin (ihan tosissani) olevani ainut "sellainen joku ihme" maailmassa! Vasta vuonna 1996 kuulin termin gootti ja kun luin aiheesta koin elämäni suurimman ahaa-elämyksen: "Oi, täähän kertoo ihan ku musta, tällanenhan mä oonki siis koko ajan ollut, ja mikä ihaninta, samallaisia ihmisiä on muitakin!!!" Voi sitä fiilistä mikä mulle tuli kun tuon tajusin, muistan sen niin hyvin, ihan ku siitä olis vaan muutama päivä. Ja kohta siitä on 14 vuotta...
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 11:58
ihailin aina gootteja, ja heidän pukeutumis tyyliään ja ihanat hiukset ja kaikki niin viimesen päälle. tosi naisellisia. päätin sitten itsekkin että perkele, minäki tahon olla naisellisempi ja rupesin käyttämään goottivaatteita ja siitä tulikin ihan pysyvä tapa.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2009 21:45
Ihailin ja halusin samankaltaiseksi kaunottareksi. Perehdyin hiukka asioihi ja löysin paikani
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 20.08.2009 16:28
En paljon mitään. Siinä vaiheessa kun löysin nimityksen gootti, tiesin mihin lokeroida itseni, joskaan en edelleenkään välitä ihmisten lokeroinnista.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2009 14:31
Goottisista miehistä ajattelin, että olisimpa tuollainen
Gootti-tytöistä ajattelin, että saisipa tuollaisen
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2009 19:10

Lainaus: gothicknight

Goottisista miehistä ajattelin, että olisimpa tuollainen
Gootti-tytöistä ajattelin, että saisipa tuollaisen

Hhahaha Enpä muista ite muuta kuin et kattelin et goottimiehillä oli hienoja ja erikoisia kenkiä ja kampauksia.
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2009 08:46
En ole koskaan miettinyt tätä asiaa sen kummemmin. Muistelen vaan lapsuuttani/nuoruuttani. Minulla on 4 isosiskoa jotka olivat punkkareita hurjassa nuoruudessaan jotenka en ole oikein koskaan katsonut erilaisia ihmisiä oudoksuen. Luonnostaan minustakin tälläinen on tullut, ei sen kummemmin miettien että mikä olen. Kait tästä saa siskojani kiittää jotka tutustuttivat minut mitä erilaisimpiin bändeihin ja ihmisiin. Nykyään taitaa olla niin että itse olen se erikoisin sisareistani.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 13.01.2010 17:03

Lainaus: pekkaperkele

Luonnostaan minustakin tälläinen on tullut, ei sen kummemmin miettien että mikä olen.

Sama täällä. En ajatellut gooteista/hevareista/punkkareista sen kummemmin mitään. Löysin kuitenkin itseni heidän joukostaan suhteellisen nuorena, joten en oikein pidä asiaa sen kummallisempana kuin aamukahvin juontiakaan
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 16:15
Olin jotain, 12v kun ensi kerran kuunteli Kissiä ja W.a.s.pia se vei heti sydämen, siten siiryin metalicaan,tarot,dio ym. jotenki se on aina kiehtonut minua.
Kysyn saman 12v. tytöltäni:
Oli ne kamalan näköistä silloin,mutta jotenkin ne kiehto vaikka oli kauheita
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.01.2010 23:48
öhh, MiniMetallistiaikoina... jumaloin gootteja! Massiiviset kengät, pitkät takit, omaperäinen tyyli, sukupuolettomuus etc... kiehtoi mua älyttömästi, samalla koin uskomatonta alemmuudentunnetta ja pelonsekaista kunnioitusta. :O
nykyään saa sentään toteuttaa itseään niinkuin itse haluaa, toisinkuin silloin, pienenä hevarina joka ei uskaltanut erottua mustasta massasta
Tragic, isn't it? XD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit