Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ajattelit gooteista ennen kuin sinusta tuli sellainen?

Kirjoittanut: Krystalline (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.12.2012 23:38
Olin itte kauhean kielteinen koko jutta kohtaan. Ne ainoat gootit, joita lähistöltä löytyi olivat just sellaisia pelkkää mustaa kaikkialla - kato vähän tänne niin mä hakkaan sut -tyyppejä, niin mua ihan hävetti, että ne näytti mun mielestä niin hienoilta... Päätin kylläkin et tuollaiseksi en ryhdy, ja suutuin aina jos joku kutsui gootiksi. Jäi niistäniin huono maku suuhun

Onneksi kasvoin aikuiseksi ja tapasin järkeviä, kilttejä ja ihania ihmisiä, jotka yllättäen samaistuivat gooteiksi. Huono maku lähti suusta saman tien, ja ihan hyvä vain

Ai että kun teinit osaavatkin pilata niin paljon (ja ei, ei ikärasismia, olinhan pilauttava teini itsekin vähän aikaa sitten)
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.12.2012 23:35
Nooh... Pienenä en oo oikeestaan gooteista mitään tienny. Vähä vanhempana (9-11v) kun käsite alkoi olla tuttu, ajattelin, että (En ollut nähnyt gootteja muuta kuin leffoissa ja netissä enkä oo vieläkään) niil on hienoja vaatteita ja muutenki kivan näköstä porukkaa. Oon kumminki aika kauan jo tykänny kauhuleffoista, -kirjoista ym. kauhujutuista (Halloween - ihanaa! xD) Sitten nyt vuonna 2012 muutamaa kuukautta ennen ku täytin 12, rupesin itte gootiksi. (Eli oon aika tuore gootin alku xD) Mun pukeutuminen on ny toistaseks ollu aika lievää, et käytän mustia vaatteita ja yritän bongata vaatteita joista sais jotai tehtyy...
Kirjoittanut: goottityttö 18 (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2013 21:25
ajattelin että gootit ovat mukavia ja oman laatuisia sitten musta tuli gootti
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2013 22:36
En oikein voi sano millon miusta on tullut gootti tai onko edes... Jonkunlainen darkling anyway, se on vissi se.

Muista toisella luokalla -97 koulun pihalla lukiolaisia, siellä oli poika jolla oli punaine irokeesi, niittejä ja hakaneuloja täynnä oleva takki, lävistyksia ja repaleiset farkut. kaikki muut pelkäs sitä. mun mielestä sillä pojalla oli maailman kaunein hymy ikinä. Se kerran ruokalassa istu toisessa päässä pöytää kavereidensa kanssa jotka eivät niin räiskyviä olleet, muut tytöt lähtivät pian pois, koska heitä pelotti. mie jäin yksin syömään ja vilkuilin vähän väliä pöydän toiseen päähän. Poika tottakai huomas tän, hymyili ja kysy miks jäin yksin? Vähän aikaan en saanut mitään suustani sitten sanoin että sillä on hienot hiukset joita muut pelkää. Poika vaan nauro ja sano mulle, että oon rohkee tyttö.

Aian olen ajatellut hesitä vaan hyvää. varsinkin sen jälkeen. ja tässähän olen monen mutkan kautta siirtynyt tällekkin puolelle.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 07.01.2014 15:02

Lainaus: Magnolia

Vuonna 1990 istuin autossa parkkipaikkalla ja radiossa esitellivat Theatre of Tragedy, uusi norjalainen yhtye. Yhtye perustettiin vuonna 1992, mutta pari biisia soitivat radiossa silloin kesällä 1990. Kuuntelin radio, ja talon edessä oli gootti-porukka. Sanoin: "Vihdoinkin minun ihmisiä.."

Mutta vuonna 1976 minun kaveri sanoi, että minä en koskaan laitan mustaa huulipunaa huulille. Illalla menin tanseihiin, yksinä, ja laitoin huulille mustaa silmäkynää, ja hieman vaseliinia metallipurkista. Miettinyt: "Jossain "Ranskassa" on ihmisiä, jotka pukeuttuvat mustaan ja laitavat mustaa huulipunaa. Aika rohkeita ihmisiä, eivät pelkää ketään. Minä pelkään."

Muutin Suomeen vuonna 1988, ja silloin, kun nähnyt ensimmäistä kertaa gootti-porukkan kesällä 1990, sanoin "Vihdoinkin minun ihmisiä." Kysyin naapurilta: "Millä nimillä niitä on kutsutaan?" Naapuri vastasi: "Ne on gootteja.."

Mutta minulla on niin vaikea avautua..
Kirjoittanut: Deternity (Jäsen)
  • • Muokkasi: Deternity
  • Lähetetty: 10.08.2014 18:43
Ihan pienenä käskin äitiä laittamaan 'hirveän rääkynän' (Led Zeppelin) pois, kun se kuunteli musaa. Joskus kuusivuotiaana aloin tajuta tätä hommaa enemmän ja ajatuksetkin oli luokkaa: "Oho, onpas noilla hienot vaatteet!" Mun ensimmäinen idoli koskaan taisi olla se tyttö Lordin Hard Rock Hallelujah-videosta.
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2015 11:05
Ihailin heitä valtavasti. Hyvä etten jäänyt suu auki tuijottamaan pelkästä ihastuksesta, kun kaduilla tuli vastaan gootteja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!